Poslední recenze (6)
Čertí brko (2018)
Opravdu jsme tak jednoduší? Opravdu nám, tedy divákům, stačí tak bolestně málo? Opravdu? Za mě jen 3 slova: nuda, nuda a nuda.
Vetřelec: Covenant (2017)
Průměrné scifi, ale nejhorší z vetřelců. Škoda.
La La Land (2016)
Jen tři slova: "I hate jazz."