Poslední recenze (1 133)
Sestra II (2023)
Ale jo, šlo to, možná bych i řekl, že je to lepší než The Nun. Jen mě štve, jak celé Conjuverse využívá už naprosto pravidelně děti jako oběti démonů. Asi abychom s nimi více soucítili? A jestli něco neumí dělat, tak jsou vždycky tak přepálená epická finále, kde se ztratí atmosféra. 5/10
Fremont (2023)
Takový ten film, co si prostě musíte prožít a vychutnat. Někdy na něj náladu nemám, ale zrovna teď mi sedl a jsem za to rád. Na můj vkus možná jen kombinuje zbytečně moc témat do tak krátké stopáže. 7/10
Mezi živly (2023)
Jsou lepší Pixarovky? Jsou. Ale i přesto má v sobě Elemental něco specifického, čím se zase posouvá vpřed. Jeho svět je rozhodně podařený a má potenciál pro další příběhy, ale primárně mě baví příběh fungující jako alegorie na svět menšin a prvních generací. 7/10
Poslední deníček (11)
KINO 2024
LEDEN 8.1. Adikts (ep1, ep2 & ep3) 8/10 | 9.1. Dream Scenario 7/10 | 18.1. Bastarden 8/10 | 23.1. Přes střepy 7/10 | 23.1. Débâcle 8/10 | 24.1. The Zone of Interest 6/10 | 29.1. Poor Things 10/10 | 30.1. Une année difficile 7/10
ÚNOR 5.2. Anyone But You 7/10 | 10.2. Miller's Girl 4/10 | 14.2. When Harry Met Sally... 9/10 | 17.2. Madame Web 4/10 | 20.2. Baghead 5/10 | 22.2. Shogun (ep1) 7/10 | 28.2. Prague Shorts 2024 (The Golden West 7/10 | Ressources humaines 6/10 | Dead Cat 8/10 | Good Boy 6/10 | Extraña forma de vida 7/10)
BŘEZEN 3.3. Dune: Part Two 10/10 | 4.3. The Iron Claw 8/10 | 10.3. Mean Girls 5/10 | 13.3. Imaginary 2/10 | 24.3. Immaculate 7/10 | 26.3. Perfect Days 8/10
DUBEN 14.4. Club Zero 7/10
KVĚTEN 11.5. Challengers 8/10 | 14.5. Vermines 7/10
ČERVEN 1.6. Priscilla 7/10 | 6.6. Nikdo mě nemá rád 7/10