• USA The Nun II (více)
Trailer 7

1956 - Francie. Je zavražděn kněz. Šíří se zlo. Pokračování celosvětového hitu sleduje sestru Irenu, která se opět střetává s démonickou jeptiškou Valakem. (Vertical Entertainment)

Trailer 7

Recenze (245)

pornogrind

Na jedničce jsem byl před pěti lety v kině s manželkou. Za mě slabší 2hvězdy. Tyhle filmy prostě nejsou nic pro mě. Dvojku jsem absolvoval víceméně jen kvůli manželce. Naštěstí už jen z pohodlí domova a bez zbytečný útraty peněz. Žádnej zázrak jsem si od toho nesliboval. Z prvního dílu mi popravdě v paměti moc neutkvělo ale z dvojky mám možná o chlup lepší pocit. Samozřejmě to není film pro mě. Pár scén mi tu přišlo vyloženě přepálených ale najde se tu i pár podařených scén. TOP scénou nebo za mě určitě jednou z těch nejlepších je ta s časopisy. 2hvězdy. ()

lykan9

Prakticky mě Sestra II uspokojila stejně jako jednička. Napínavých a lekavých pasáží tu bylo dostatek, Taissa Farmiga a Jonas Bloquet nezklamali a odkazů a spojitostí s ostatními filmy z The Conjuring univerz bylo požehnaně. Bohužel jsem moc nepochopil závěr, když pokud se nepletu, mají démona z Maurice vymýtit Warrenovi. Ale třeba jsem mi nedošla potitulková scéna. Přesto, že se oba filmy Sestry řadí mezi ty nejhorší v rámci univerzu, tak se však pořád jedná o velmi slušné horory a jak k jedničce, tak ke dvojce nemám problém se jednou za čas vrátit. ()

Eliott

Nepopírám, mělo to i své zářné chvíle, ale dokonale strašidelná atmosféra jedničky je nenávratně pryč. Zbývá tak vcelku kvalitní příběh (což může být u hororu tohoto typu možná spíše na škodu neboť v jednoduchosti bývá krása) a k tomu se tvůrci spoléhají na jednoduché lekací scény. Dále jsem byl velmi spokojen s hereckým výkonem sympatické herečky v hlavní roli. A tak, i když to bylo na první pohled výrazně horší, stále to ještě mohlo dopadnout všelijak. Zbytek mých nadějí dokázalo definitivně pohřbít až finále, jenž působilo spíše jako vyvrcholení akčního superhrdinského filmu, než cokoli jiného. Váhám tedy mezi 2-3 hvězdami, ale dost mne to po půlce uspávalo a tak by se to mělo na hodnocení odrazit. 49% ()

J*A*S*M

Já teda nevím, zda jsem moc náročný, ale imho by mainstreamový horor neměl být tak nudný, abych jej musel koukat nadvakrát, protože napoprvé u něj usnu. Druhá Sestra je erupcí kreativní hororové nemohoucnosti. Vizuálně sice hezky vypadá, to prostředí starého francouzského kláštera dělá své, ale jinak ze mne nedokázala vydolovat jedinou emoci. I akčnější sekcence jsou tu prostě natočeny nudně. Smutné, kam se Conjuring universum dostalo. Originalitou sice nevynikalo nikdy, ale když jej měl v drápech Wan, byla zaručená alespoň řemeslná funkčnost. ()

alchac

Výsledek nepříliš podařené spiritistické seance pořádané v rámci hodně vostré swings párty, které se zúčastnili Batman, Joker a Marilyn Manson, se vydal z Vyšných Vlkodlaků vybubákovat jedno provensálské dívčí lyceum, přičemž po cestě si např. zahrál s jedním farářem na Palacha. Úvodní setup tedy velmi slibný, leč byť ani tentokrát se nedá říci, že by se démon příliš žinýroval dělat „baf“ už od začátku, byl z pro mě nepochopitelných důvodů hanebně nevyužíván potenciál ústřední světové přebornice v plašení štírů xichtem a namísto toho byl ponechán na můj vkus přespříliš velký prostor tomu nesympatickému spratkovi, její mamince a související rodinné lávstory (aniž by aspoň Mořic paňčelku řádně posedle vypr... ééé, pomiloval a zadělal na pokračování se synkem, kterej by byl nějakej divnej) a rovněž jedné krutě emancypované sestře v akci, kterážto postava je zde kromě plnění povinných soudružských kvót dle očekávání úplně k hofnu. Nemusím přitom ani naznačovat, jaké vykutálené piškuntálie bývala mohla Švíca páchat na frekventantkách výchovného ústavu! Z druhé strany uhledět se to dalo bez přílišného nudění se, takže ve výsledku sice tentokrát poněkud slabší, ale ještě tři. ()

Zajímavosti (14)

• Natáčení probíhalo mj. v Couvent des Prêcheurs ve městě Aix-en-Provence v departementu Bouches-du-Rhône ve Francii. Natáčení začalo 6. října 2022. (noelcoward73)