Reklama

Reklama

Zmeškaný hovor II

  • Japonsko Chakushin ari 2 (více)

Obsahy(1)

Kyoko je učitelka v mateřské školce a po večerech chodí na kurzy dětské terapie. Díky zaneprázdněnému programu nemá čas na svého přítele, fotografa Naoto. Jednoho dne chce Kyoko Naotoa překvapit v čínské restauraci, kde si přivydělává. Jakmile dorazí, její telefon začne zvonit známou melodií. Oba ji poznávají. Je to vyzvánění, které předpovídá smrt. Oba si pamatují ty tragedie... nahrávky vlastního hrůzostrašného křiku... a nevyhnutelnost smrti... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (47)

VanTom 

všechny recenze uživatele

Sice jsou tyhle japonské duchařiny pořád na jedno brdo (kruhové a nenávistné), sice jsou strašidelné momenty neustále podle jednoho mustru a sice ze závěrečných point nebývám příliš moudrý (jemně řečeno), ALE... atmosféra a stupeň nepříjemného sevření žaludku jsou i u tohoto o něco horšího pokračování lehce nadprůměrné jedničky pořád dost slušné. ()

Hrabka 

všechny recenze uživatele

První půlka je super a značně konkuruje dobré jedničce. Scény jako "kufr pod postelí, na zadním sedadle v autě nebo videohovor" jsou opravdu hororové jak mají být... Děj se ovšem přehoupne do druhé poloviny, do uhelného dolu. A zde nastává velký kámen úrazu. Všude samá tma v tomto případě vyvolává opačný účinek než by měla a člověk se přestává bát. Trochu horší průměr, určitě stojí za zhlédnutí, jednou. 45% ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

Ako inovovať v pokračovaní príbeh, aby sme sa zbytočne neopakovali? Tak rovno spláchnime pôvodný nápad pekne do hajzlu a začnime rovno nanovo a s inými princípmi. Prečo? To vedia len tvorcovia. A vôbec si neuvedomovali, že idú voči logike predchádzajúcej časti. Čo už. Záverečný klimax je obstojný, ak máte slabosť na ázijské ženstvo neutrpíte a čo sa týka atmosféry, milovníci tejto neamerickej odnože žánru by nemali byť až tak sklamaní. ()

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Horory nemám ráda, protože se zkrátka bojím. Mrtvolné ruce, chmatající odněkud zpoza rohu, nebo jiné děsivé a lekavé okamžiky, které mě přinutí se schovat pod peřinu, nejsou však důvodem mého nízkého hodnocení. Naopak Zmeškanému hovoru 2 se úkol vyděsit diváka docela povedl. Když se však snažím objektivně podívat na celý film, vidím naprostou pitomost, která je bohužel založena jen na těchto hnusných pohledech typu pokroucené mrtvé tělo kamarádky a děsivá holčička se zašitou pusou. Jen o tomhle by snad horor být neměl. Jenže Zmeškaný hovor 2 je na tom s příběhem snad ještě hůř než díl první - a to i přesto, že se jedná skoro o to samé, jen tam umírají jiní lidé a vrahem je také někdo jiný. Především je naprosto nesmyslný a má slabé herecké výkony. Něco takového si zkrátka vyšší hodnocení nezaslouží. ~(0,6)~ ()

GigaPudding 

všechny recenze uživatele

Pokračování docela obyčejného Zmeškaného hovoru se nese v dost podobném duchu jako první díl a seká tam jedno telefonní úmrtí za druhým až dojde na jednu z hlavních hrdinek, která dostane tři dny na vyřešení záhady s duchem. Příběh tak trochu navazuje na první díl, policejní detektiv a reportérka pátrají po bonbonech atd. ale naštěstí se většina dalšího děje týká něčeho jiného než toho samého z předchozího dílu, i když je to podané vesměs stejným způsobem. Protože ale netočí Miike, tak pokud jde o světlo, zvuk a humusárny, tak sice se tu v první půlhodince o něco podobného pokusí, ale nemá to takový efekt jako u Miikeho. Druhý zmeškaný hovor je teda ještě klasičtější kruhové schéma než první film, protože se drží prakticky toho samého, co obyčejný dlouhovlasý horor, ale neobsahuje žádné šoky jako u Miikeho filmu. Dokonce i duch je takový obyčejný a nic moc zvláštního nevymýšlí. Co tomu ale možná i docela uškodilo je závěr filmu, který je nakonec úplně podivně překombinovaný a sice se to snaží vrátit k nějakému výchozímu bodu, což je pěkné, ale nejde na to zrovna nejlepší cestou a působí to docela uměle. Není to ale zas úplně nuda, takže ta trojka pro průměrný duchařský japonský film by tak odpovídala, ale asi je to spíš trošku slabší trojka. ()

Galerie (34)

Reklama

Reklama