Poslední recenze (15)
Úsvit (2023)
Pokud by snad byl někdo na pochybách ohledně smysluplnosti dotací a veřejného financování prostřednictvím institucí jako je Státní fond kinematografie či Česká televize, doporučuji mu ke shlédnutí tento progresivistický paskvil s rozpočtem 90 milionů, aby se rychle svých pochybností zbavil. Režisér s aprobací škola života vytvořil ideologickou slátaninu v duchu dogmat moderní levičácké ideologie: zlí kapitalisté navlíkají boudy na nevinné komunisty a zpátečnicky lpí na dvou pohlavích, zatímco osvícená skorodoktorka (snad alterego režiséra?) za peníze svého muže dokazuje, že faktor pohlaví jest věcí relativní. Epizodní postava Tomáše Bati vydojila z kapes daňových poplatníků České a Slovenské republiky dostatek peněz na to, aby vzniklo dílo vpravdě světového rozměru: kdyby Křenková byla černoch, můžeme počítat s dalším Oskarem.
Vražda v Orient expresu (2017)
Ultrakorektní užvaněná kravina s hvězdným obsazením - po půl hodině utrpení jsme to vypnuli.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Zdejší i externí slabé hodnocení je skvělou paralelou k jedné z mnoha dějových linek této příjemné záležitosti: satiru prostě někteří jedinci nepoberou, nebo se v ní nedej bože poznají a pak se mohou kousnout do zadku. Jak příznačné! Já osobně na protest dávám pět hvězd, i když normálně bych to vzhledem k volnějšímu tempu viděla tak na čtyři a půl. Je také třeba ocenit, že Hřebejk konečně zase natočil koukatelnou věc. Párkrát jsem se s chutí zasmála, potěšil i sympoš Havelka v jedné z hlavních rolí. Rozhodně budu doporučovat dál.