Recenze (70)
Ráj: Láska (2012)
Já ani nevím jestli se mi to víc líbilo, nebo jsem byla víc zhnusená. Celý to je spíš k pláči . Bohužel mám ve svém okolí někoho kdo se také nechal oblbnout a stálo ho to mnoho peněz, a velké rozčarování.
Jedeme na teambuilding (2023)
Nevím , ale mám pocit že vše v čem hraje Jakub Prachař, je totální propadák. Přitom ho mám docela ráda, ale tohle je další dílo katastrofální kvality. My prostě ty komedie vůbec nedáváme. Kdybych šla na tohle do kina tak bych asi byla hodně naštvaná.
Beckham (2023) (seriál)
Skvěle natočený dokument. Určitě patří ke špičce dokumentů o sportovcích.
Indián (2022)
No tak to fakt ne. Vtipy jak ze školky. Bože bylo mi Karla Rodena chvílemi až líto. Měla jsem co dělat to dokoukat.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Myslím že jako celovečerní film by to úplně stačilo. Úplně marná hlavní představitelka a strašně nesympatický policista. Zbytečně roztažený do předlouhé série. Až na poslední díl dost nuda.
Ostrov (2023)
Jak je možný že Langmajer a Plodková tak přehrávají. Už si ani nepamatuju v čem vypadaly trochu přirozeně. Vykradený příběh, jinak nuda a zas nuda. Ne komedie nám poslední roky opravdu nejdou.
Lewis Capaldi: How I'm Feeling Now (2023)
Prostě skvělý, syrový, upřímný.
Abercrombie & Fitch: Vzestup a pád (2022)
Poměrně nudné zpracování.
Vynálezkyně: Z kapky krve (2019)
Tak tohle dílko bylo hodně dobrý. A samotná Elizabeth Holmesová bravurní podvodnice. Na začátku možná dobrý nápad, snaha i vize. Bohužel se to trochu zvrtlo tak tomu musíme pomoci. A to se jaksi nevyplatilo.
Já jsem Vanessa Guillen (2022)
Smutný příběh. Bohužel zbytečně zdlouhavé. Ale osud Vanessy byl opravdu krutý.