Poslední recenze (29)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Jedna hviezda za Supermana a Jacka Reachera, ktorý sa stáva nástupcom Arnolda čo je pre akčný žáner dobrá správa. Guyove filmy mám rád, ale toto nefunguje ... a ešte britský špión tmavej pleti na území nacistického nemecka? To snáď nie !
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Konečne sa tu objavili aj komentáre, ktoré nepovažujú koniec za otvorený ale jasne naznačený a to hneď v dvoch rovinách. Slušná krimi Maštalír po Za Sklom opať v roli do ktorej sa hodí, Kamera netradičná dalo sa zvyknúť, príbeh slušný, husličky violončelo už ku koncu trošku nasierali. Klaniame sa severskému krimi no toto nebolo o nič horšie. Tie 3 hodiny nepovažujem za stratený čas. DNA Productions dobrá robota zaslúžené 4
Válka policajtů (2024)
Jedna hviezda dole za chyby ako 90tky a auto z roku 2020 a za zbytočný marketingový ťah s obsadením Vŕby, lebo ozaj bol ako poleno nedokázal by zahrať ani betónový obrubník. Inak na naše pomery dobrý film, nevadilo ani tých 151 minút malo to spád príbeh a pre mňa rodeného Popradčana momentálne žijúceho v Trebišove bol aj ten humor prudko OK. Bárta, ktorého som nikdy nemal za herca milo prekvapil, rovnako obe baby zahrali fajnovo. Loj je aj ostane Lojom no až tak nevadil. O deji nič neprezradím treba pozrieť a názov Vojna Policajtov by som zmenil na Vojna Patkaňov hodilo by sa viac. Pekný počin uvidíme čo nám prinesie Miki.