Milovníkům hororového žánru dobře známý hrdina Pinhead jde s dobou! Tentokrát se vrací, aby s využitím svých rafinovaných ďábelských technik vyděsil všechny počítačové nadšence, kteří otevřou virtuální Lament Configuration na webu s adresou hellworld.com... (oficiální text distributora)

Recenze (124)

Arach.No odpad!

Už od čtvrtého dílu tahle série pomalu spěje do záhuby. Bohužel s nástupem Ricka Boty poskočila o mílový skok a každým jeho dalším přispěním se blíží víc a víc neskutečné kravině. Co s stalo z Pinheada, z Cenobitů a ze všeho kolem Kostky, to nemá obdoby. Opravdu bych chtěl, aby se téhle série ujal někdo nový a s výjimkou Douga Bradleyho vyměnil celý štáb, od scénáristů, přes producenty až po herce. Vypustit do temnoty našeho světa další podobný díl by hraničilo se záměrnou provokací, až s opravdu morbidním masochismem, jakého by byli schopni jenom Cenobité. ()

GOREGASM

Natočit Hellraisera jako teenagorovskou vyvraždovačku, to už chce mít hodně znesvěcující charakter. Po scenáristovu jménu raději nepátrám a Rick Bota nakonec z toho zmršeného scénáře ždíme alespoň pár na pohled (ne)chutných scén, otřesně hrajícího Henryho Cavilla a o vikinzích nic nevědící, přesto neodolatelně sexy bojovnici, Katheryn Winnick. A abych nezapomněl na ikonické hlášky tady tentokrát není Pinhead, ale Lance Henriksen. Nicméně ani cenobiti nepřijdou zkrátka, přestože se děj snaží o nepředvídatelné kotrmelce, které musí nakonec pod tíhou kritiky a ukroucených hlav diváků nejvíce bolet právě již mnohokrát zmíněného a stále neznámého scénáristu. Prznění cenobitů má své meze a tady je to opravdu hrana, přesto především díky rejžovi a zajímavým hereckým tvářím neskončili všichni zmínění a zúčastnění v Pinheadově hákotvorné kratochvíli. 45% P.S. Nedalo mi to a scénář spáchali tito pánové - Carl V. Dupré, Joel Soisson. Pokud byste chtěli, mám i adresy ;-). ()

Nick Tow

Prísne vzaté: Hellraiser bez Barkera je ako Laurel bez Hardyho alebo Pamela Anderson bez silikónu. Ale ani jedno z "postbarkerovských" pokračovaní Hellraisera mi nepripadá tak strašné, aby som ho spláchol do odpadu. Kam podľa mňa patrí napríklad hneď druhé pokračovanie Saw. Hellraiser 8 je zhruba o tom, že v prvej polovici vidíme hompáľajúce sa kozy a v druhej hompáľajúce sa mŕtvoly. Takže jednu hviezdu dávam za kozy a druhú za mŕtvoly. Ako heterosexuálny nekrofil mám oboje rád. ()

stration

Rick Bota fakt neumí nic. Bál se u toho někdo? Připadalo někomu, že sleduje některý z prvních dvou dílů? Potupné (zatím) zakončení kultovní serie a doufám, že se konečně režie ujme nějaký šikovný úchyl (hovoří se o nekompromisních francouzích), který této serii vrátí čest a slávu. Protože toto je peklo. ()

Bachy

Já čekal takovou debilitu a ona opravdu přišla, ale ne zase taková. 2 hvězdičky jsou moc a 1 málo. Prozatím zůstaneme u dvou, byla to blbost, ale ne zase taková. Ten konec se mi opravdu líbil a zvedá to hodně. Je tam strašně děr a kráterů a opravdu upozorňuji, že tohle je přesně ta meze, kde to ke dvoum hvězdám přelezlo jen tak tak a to jen díky postavě Adamova otce a jeho finále. (Včetně budíčku) ()

Zajímavosti (10)

• Snímek byl natáčen současně s filmem Hellraiser: Návrat mrtvých (2005). (gogos)
  • Scénář je adaptací díla Joela Soissona "Dark Can't Breathe", které nemá k sérii Hellraise žádný vztah. (gogos)