Epizody(14)

Emma a Dexter spolu po promoci stráví noc a ráno si jde každý vlastní cestou. Jejich osudy už ale zůstanou navždycky pevně svázané. (Netflix)

Recenze (65)

255085349

Film jsem kdysi viděla, ale tohle je úplně jiná liga. Skvělé, rozpracované na poctivých 14 epizod. Ambika Mod je skvělá castingová trefa, líbí se mi, jak je svérázná, vtipná a zajímavě, neprvoplánově krásná. Výborný soundtrack, který mi zní v uších ještě teď. Zarezonovalo to se mnou mnohem více, než jsem předpokládala. Určitě se k tomu za čas znovu vrátím. ()

tahit

První dojem byl, že to bude tuctová romanťárna, ale po zkouknutí několika dílů to vzalo rychle za své. Protože ještě nikdy mi čas neutíkal tak rychle, jako u tohohle. No, je mi jasné, že to bylo něco víc, než jen věčné omílané téma vztahu scházení a rozcházení, mezi mužem a ženou. Bylo to svým způsobem hodně autentické, nefalšované, zkrátka extáze nadějí… ()

Skrk

Nečekal jsem, že se Netflix někdy pustí do něčeho pořádného, natož do adaptace románové předlohy Jeden den od Davida Nichollse, kterou jsem si musel přečíst už v r. 2011, kdy vyšla filmová verze, kterou mám mj. také moc rád. A i když je trochu pozměněná, drží se stále hlavní dějové linie. Ale toto mne odrovnalo natolik, že jsem si to musel pustit po shlédnutí znovu...a znovu. Emoce a zase jen emoce, to se tomuto seriálu skutečně povedlo a jsem za to moc rád, protože ne každý to zvládá a umí. Hlavně v posledních třech dílech, převážně v posledním. Z hereckého dua jsem se z počátku traileru dost zalekl, ostatně předčilo všechna očekávání, hlavně Leo Woodall (podoba Michaela Pitta neuvěřitelná), který přesvědčil, že umí hrát na výbornou a konec táhl prakticky právě on. Věřil jsem jim všechno, je to víc živý než film. Zamiloval jsem si to, i ten hudební podkres. ()

Kacitr

Ta podoba mého ex tady s Dexem byla natolik zarážející, že jsem se jen těžko prokousávala prvním dílem. Ale chytlo mě to. Více než film. Který působil nějak víc depresivně a zamračeně. Sledovat ten charakterový růst a hledání sebe sama. Jo, sedlo mi to. Čas je jen pojem, osudy se prolínají, lidé se míjejí a zase potkávají. Kdoví co bude nebo nebude. ()

shinigami491

Ľudia, najprv si pozrite originálnu verziu filmu z roku 2011, lebo toto bolo oničom. Emma ako postava bola strasne rusiva, ani v knihe nie je Indka, vobec ta rola na nu nesedi. Jedna hviezdicka je len pre muzsku rolu, nic viac, chcela som to vidiet, nechcela som to porovnavat, ale neide to, jednoducho film bol úplne skvelý! ()