Epizody(14)

Emma a Dexter spolu po promoci stráví noc a ráno si jde každý vlastní cestou. Jejich osudy už ale zůstanou navždycky pevně svázané. (Netflix)

Recenze (66)

Vajonek

Obsahuje drobné spoilery. Vtipná intelektuálka a hezounek, který by ale nemusel být úplně marný, něco v něm bude, jen si k tomu musí dojít. A tak pomalu jde, roky ubíhají, ona je tam tak nějak stále s ním. Oba to dobře hrají (Ambika Mod mě zaujala už v Tohle bude bolet, vlastně hlavně ona pro mě ten seriál vytáhla do lepšího průměru - budu se muset na věci, v nichž se objeví její jméno, do budoucna zaměřit...). Je to takové přirozené, až to ani jako hraní nevypadá, je moc fajn s těmi dvěma jen tak být. Hodně tomu napomáhá opravdu skvělý soundtrack, takové příjemné retro (pro řadu mladších diváků spíše už možná pravěk - jen ať se ale něčemu pořádnému přiučí(me):D). Stejně jsem si ale v průběhu sledování občas říkala, že je těch dílů a těch "one days" možná trochu moc, že už by si jako mohli ti dva uvědomit, že chtějí být regulérně spolu a už to neprotahovat. A plánovala jsem je proto ocenit "jen" čtyřmi hvězdami. Pak ale přišel předposlední díl a já jsem na to najednou zírala úplně zdrcená, dojatá. Až tehdy jsem si asi naplno uvědomila, jak moc jsem si Emmu stihla za ty předchozí díly oblíbit. A to, co pak předváděl Leo Woodall v posledním díle!?! I když v průběhu seriálu to byl právě on, kdo byl často už trochu "napřeshubu", na konci jsem s ním tolik cítila, dokázal ve mně vzbudit tolik emocí, předvedl tak uvěřitelnou esenci čirého zoufalství, nekonečné lásky, jakou divák jen tak nezažije. A ty přesně vybrané flashbacky, co se v posledním díle objevily, aby příběh Emmy a Dextera zakončily! No, nebudu to protahovat, závěr to u mě vytáhl na nejvyšší hodnocení. Jak už napsala Kytarka, připravte si kapesníky. A připravte se taky na to, že Emmu a Dextera a jejich společnou cestu možná nedostanete dlouho z hlavy. A hlavně ze srdce. 90 %. ()

kondor77

Jako romantik, který od té doby co ho propustili z vězení, dává rok co rok na Sv. Valentýna kytičku na hrob své poslední přítelkyně jsem se na seriál moc těšil. Bohužel má očekávání zůstala nenaplněna. Instantní romanci dvou nesympatických individuí tak alespoň zachraňuje chytlavý soundtrack a příjemný poslední díl. ()

knížku sem nečetl, ale filmové zpracování s Anne Hathaway a Jimem Sturgessem se mi kdysi dávno docela líbilo. A jelikož je to už bezmála třináct let tak se mi povedlo úspěšně zapomenout o co tam šlo a jednotlivé střípky sem si vybavoval až v průběh (což platí i o konci, který mi naskočil na začátku předposlední epizody a zvažoval sem jestli to nevypnu aby mě to nenas*alo jako tehdy). Každopádně tahle série je lepší než její filmový sourozenec už jen díky tomu že má víc času na to se hrdinům dostat pod kůži a díky dobře zvolené stopáží epizod zároveň věci zbytečně neprotahuje. Z herců jasně lepší Ambika Mod, která je uvěřitelná a sympatická celou dobu. Woodall na tom sice není o moc hůř, ale jeho v mých očích sráží to že Dexter byl trochu ko*ot...70% ()

Skrk

Nečekal jsem, že se Netflix někdy pustí do něčeho pořádného, natož do adaptace románové předlohy Jeden den od Davida Nichollse, kterou jsem si musel přečíst už v r. 2011, kdy vyšla filmová verze, kterou mám mj. také moc rád. A i když je trochu pozměněná, drží se stále hlavní dějové linie. Ale toto mne odrovnalo natolik, že jsem si to musel pustit po shlédnutí znovu...a znovu. Emoce a zase jen emoce, to se tomuto seriálu skutečně povedlo a jsem za to moc rád, protože ne každý to zvládá a umí. Hlavně v posledních třech dílech, převážně v posledním. Z hereckého dua jsem se z počátku traileru dost zalekl, ostatně předčilo všechna očekávání, hlavně Leo Woodall (podoba Michaela Pitta neuvěřitelná), který přesvědčil, že umí hrát na výbornou a konec táhl prakticky právě on. Věřil jsem jim všechno, je to víc živý než film. Zamiloval jsem si to, i ten hudební podkres. ()

tahit

První dojem byl, že to bude tuctová romanťárna, ale po zkouknutí několika dílů to vzalo rychle za své. Protože ještě nikdy mi čas neutíkal tak rychle, jako u tohohle. No, je mi jasné, že to bylo něco víc, než jen věčné omílané téma vztahu scházení a rozcházení, mezi mužem a ženou. Bylo to svým způsobem hodně autentické, nefalšované, zkrátka extáze nadějí… ()