Tím, kdo bude letos na Vánoce rozdávat dárky není starý dobrý Santa, ale Satan. Ten totiž před tisíci lety prohrál ve hře s andělem a od té doby musel dělat Santu. Teď ale jeho trest končí a on si konečně může vylít zlost za všechno dobré, co kdy musel udělat... (Magic Box)

Recenze (158)

genetique

Nech už sú filmy o Santovi akékoľvek, len málo z nich skončí úspechom. V tému o zlom Santovi figuruje len jeden film, ktorý stojí za pozornosť a to je 'Bad Santa'. Tento snažiaci sa film o horrorovú komédiu nemá ani najmenšiu nádej na úspech. Aspoň nie s takýmto scenárom. Keď má film niečo vyše hodiny, navyše ak má rozosmiať, či postrašiť a ja pri ňom zaspávam, asi to niečo naznačuje. Inak Goldberg bol výber ako sviňa, diabolskejší ksicht s červenej kombinéze si neviem predstaviť. 45%. ()

Zíza

Pokud chcete vidět film, který vám zkazí náladu svou Déčkovostí, je tenhle ten pravý. Pokud máte rádi poloplešaté chlápky v těsném červeném kostýmu, jak mlátí všechny kolem, ano, i v tomto případě jste na té správné stopě. Pokud máte rádi strašně moc chytrý kluky, kteří mají problémy na poli lásky, v otázce "věřit v Santu nebo ne?", našli jste film jako stvořený pro vás. Naštěstí trhlý děda to jistý! Chudák Claire... ()

Wade

Ďábelský Santa je komedie do pohody pokud se divák smíří s tím že příběch má daleko větší potenciál a zpracování není taktéž nic moc.Divák sleduje jak se Santa baví a zabíjí když už nemusí rozdávat dárky a radost.Vraždy byly vcelku pěkné např:krumpáč,ale mohly být lepší a ve větším množství ani víc krve by neuškodilo,ale poté by to chtělo podat film jen jako horor a né míchat komedii.Já se bavil a teť budu jen čekat jestli se někdy natočí tenhle námět důstojnějc a víc jako horor slabé 4*. 70% ()

BaronX

Ze začátku docela gut, čistka v stupidní rodině - to byla docela pecka, ale postupem času to vyšumělo do ztracena. Chyběl tomu srozumitelnej děj, kvalitnější herci a závěr ... škoda mluvit (i to parádní vyvražďování postupem času sláblo - že by se tvůrce zalekli reakcí diváků?). Ale ten santa byl řízek, velmi příjemná změna od těch přeslazenejch tlouštíků. Hou hou hou !!! Každopádně dobrý záměr, slabé zpracování. Ta jedna hvězda je za Billa Goldberga. ()

Bauer

Ano, tak tento film je extrém! Vůbec nic jsem od toho nečekala dostal jsem výbornou zábavu při které jsem se opravdu hodně bavil.Celkem zajímavý a originální scénář.Bill Goldberg se na tuto roli hodil a byl velmi vtipný.Ostatní herci nebyli také špatní a nejvíce mně potěšila asi Emilie de Ravin .Samozřejmně i přesto, že film má komediálná prvky tak sem tam zde bylo i nějaké to děsivější místo i když jen nepatrné.Pro mně film, na který se podivám kdykoliv ještě jednou, protože to stálo opravdu za vidění! ()