Tím, kdo bude letos na Vánoce rozdávat dárky není starý dobrý Santa, ale Satan. Ten totiž před tisíci lety prohrál ve hře s andělem a od té doby musel dělat Santu. Teď ale jeho trest končí a on si konečně může vylít zlost za všechno dobré, co kdy musel udělat... (Magic Box)

Recenze (158)

SOLOM.

Nasraný Santa už má dost ze všech těch malých fakanů co mu tísic let posílají svoje žebrající dopisy. Tento rok se rozhodl všem pořádně natrhnout prdel a tak tento nápad dal šanci vzniknout této úsměvné komedii. Začátek filmu je doslova parádní a ta povedená rodinka dostane co proto, ale postupem času se začala dostavovat nuda a samotná atmosféra, ale i celková kvalita šly rapidně dolů. Bill Goldberg byl přesně podle mého gusta a zde zahrál asi nejlépe, kde jsem ho měl šanci vidět. V konečném hodnocení je to pro mne průměrná komedie, která sice pobaví, ale nemusím jí vidět zas až tak moc často. ()

Wade

Ďábelský Santa je komedie do pohody pokud se divák smíří s tím že příběch má daleko větší potenciál a zpracování není taktéž nic moc.Divák sleduje jak se Santa baví a zabíjí když už nemusí rozdávat dárky a radost.Vraždy byly vcelku pěkné např:krumpáč,ale mohly být lepší a ve větším množství ani víc krve by neuškodilo,ale poté by to chtělo podat film jen jako horor a né míchat komedii.Já se bavil a teť budu jen čekat jestli se někdy natočí tenhle námět důstojnějc a víc jako horor slabé 4*. 70% ()

zdeny99

Rychlý nástup Santy Clause ve stylu hups komínem, rozbít krb a všecky pozabíjet... A štědrovečerní jatka začínají. Ano jatka, protože před tisícem let prohrál Santa velkou sázku a od té doby nesměl zabíjet a místo toho dávat dárky. Teď už doba tisíci let skončila a nasraný Santa se vrátil a máme tu místo Štědrého dne, Den vražd. Tak to je hlavní téma tohoto neobvyklého vánočního filmu, který by se dal zaškatulkovat k hororům a zároveň k parodiím na Santa Clause, který vypadá jak viking převlečený v obleku Dědy Mráze. Podobný film je NESVATÝ z roku 2010, kde místo Santy vraždí Mikuláš. [2669. hodnocení, 144. komentář, 47%] ()

Shit

Bill Goldberg je pěkně krutej jako santa, ale to je bohužel asi to jediný co tenhle film pořádnýho nabídne, protože ta omáčka kolem je pěkně nechutná a vpodstatě naprosto zbytečná, film by si klidně vystačil jen s řáděním santy, který bylo dobrý a hned první scéna je vrcholem filmu, dál už se jen střídá nudnej děj a zabíjení santy, herecký výkony jsou spíš trapný, ale některý scény přece jenom dokážou zabavit a hlavně to má jenom jen něco málo přes hodinu, což znamená, že než se začnete pořádně nudit, tak už je konec, takže nakonec slabší 3* ()

Amras

Zásadně odmítám skousnout pojem hororová komedie. Přijde mi to jako jakési zneuctění samotného hororového žánru. Proto takovéto filmy samovolně nevyhledávám. Nicméně jsou i výjimky. Snímek Santa's slay jsem měl již delší dobu na seznamu. Na svém hororovém blogu jsem si speciálně vytvořil kategorii s horory s vánoční atmosférou. Byl tam i tento Ďábelský Santa. Pustil jsem si to a už po první minutě mi bylo jasné, co to bude. Byl jsem zklamaný a přiznám se, že jsem měl zpočatku chuť film vypnout. Opět komedie! Jenže jsem to nevypnul a udělal jsem dobře. Už jen základní pointa je skvělá. Myslel jsem si, že Santa není jen tak hodný a milý, jak se o něm často říká. Je to pěkný zmetek. A to je dobře. Billu Goldbergovi ta role nesmírně sedla a myslím, že i on sám si ji užil. Je to vtipné, sice občas trochu přitažené za vlasy, ale bavil jsem se. Délka tak akorát, příběh super. Již se na to nejspíš znovu ale nekouknu. Ale i tak to můžu zařadit k těm povedenějším komediím. ()