Motel smrti

Mladý manželský pár v opuštěném motelu objeví skryté videokamery ve svém pokoji. Brzy si uvědomí, že pokud se jim nepodaří utéct, stanou se dalšími oběťmi snuff filmu. (HBO Max)

Recenze (389)

petero

Nimród Antal sa po výbornom viacžánrovom Kontroll vrhol na čistokrvný thriller a odviedol 100% prácu. Motel Smrti šľape ako hodinky (a sem tam aj lepšie) a ani mi veľmi nevadilo že som takéto niečo už videl n-krát. Nie je to žiaden krvák ide len o atmosféru a veru pozrieť si tento film v nejakom malom motely pred spaním by ma solídne rozrušilo... ()

novoten

Půlhodina totální nudy s nejrůznějšími a hlavně předvídatelnými klišé, bez jakéhokoli leknutí, s logickými kiksy a příšerně hrající Kate. Vrchol nastal při protahované scéně s boucháním na nejrůznější zdi a dveře, kdy jsem se téměř červenal nad její naprostou nefunkčností. A pak najednou stačí párkrát zablikat, v krátké době několikrát vyděsit a už koukám na všechno jinak a hlavní dvojici (spíš tedy sympaťákovi Wilsonovi) upřímně fandím. Výstavní šoky, pro změnu nějaké to popření klišé a děsivá atmosféra. Ten protiklad proti úvodu je téměř neuvěřitelný. ()

castor

Hodně slušné překvapení. Určitě to není nic, za co by se měl v Hollywoodu debutující Antal stydět. Myslím, že už jsem nakoukal hodně podobných záležitostí a v thrilleru, o jednom nefunkčním manželství a jednom naopak zvláštně fungujícím motelu, skvěle šlape napětí, gradace, navíc se šetřilo filmovým pásem a svižně to ubíhá. Šablonovitý scénář? Jaký horor ho v posledních letech neměl? Klišé..? To bychom se z místa nepohnuli. Samozřejmě všichni moc dobře víme, jak velkým obloukem se máme vyhýbat opuštěným motelům, kterým navíc správcují šílení podivínové, z kterých se nakonec vyklubou ještě šílenější videoamatéři. Stejné je to i s pokusy o útěk, jejichž lepší načasování by mělo přirozeně větší šanci na úspěch. Antal ale moc dobře ví, kdy přitlačit na pilu. Jednoduše, ale účinně přivedl na plátno dvojici obyčejných lidí (jindy už dosti otravný Luke Wilson razantním způsobem změnil žánr a to je jenom dobře, Kate Beckinsale příjemně v mezích žánru vykreslila chladnou a deprimovanou ženu), se kterými postupem rozehrává zajímavou hru, ve které jsou jednou pronásledovanými, na podruhé ale mají trumfy ve svých rukou. Škoda jen několika dosti zásadních chybiček – policista, navíc ozbrojený, by nikdy neotvíral kufr a neotáčel se k nebezpečí zády, navíc by na stanici na jeho neohlášení nějakým způsobem reagovali. No, a s faktem, že by pobodaný manžel takřka určitě přes noc vykrvácel, bych jenom obíral diváky o povinný happy-end. Zvláštní je ale i tvůrcův přístup k násilí, nejdříve slibuje solidní „maso“, ale kdykoliv se k něčemu schyluje, tak decentně ustupuje ze scény, i kamera se vzdaluje někam za roh. Přesto sympatický nadprůměr – 65%. ()

MM_Ramone

"Motel smrti" hodne smrdí... neoriginalitou, nudou a slabými hereckými výkonmi. To všetko sú dôvody na to, aby som to už druhý krát nepozeral a tiež pre pridelenie skromných dvoch hviezdičiek. Viacej tomu nedám ani náhodou. Je to jeden z najnudnejších vyvražďovací horrorov, ktoré som v poslednom čase videl. Slasher je pravdepodobne mojim najobľúbenejším horrorovým subžánrom. V tejto kategórii mám toho fakt hodne napozeraného. Snímok "Motel smrti" bol pre mňa bohužiaľ sklamaním. ** ()

korbitch22

režisér Antal,který ve svojí domovině natočil úžasné revizory,dostal pozvánku do ameriky a začal plodit jednu sračku za druhou.nedávno zprznil predátory,o chlup dřive natočil prozměnu totálně podprůměrný horor,který je opět nechutně nadhodnocen na čsfd.antal nám servíruje ošuntělý příběh dvou manželů,kteří se po smrti syna vlastně nenávidí a někde uprostřed samoty jim kiksne auto,klasika.ubytují se v divném hotelu a začnou se dít rádobi děsivé věci.....slibně začinající horor,který se změní v laciný thriller,parta zabijáků nemá žádné charisma,kate a luke evidentně nechápou,proč že to hrají v takovém braku,filmu chybí napětí,dobrá hudba a něco co by ho vyvedlo z omšelého klišé.rádoby dojemný konec,kdy kate všechny vykosí a manžílek jí zachrchlá do ucha,jak moc ji miluje...sorry ale kdyby mišlo o život,tak bych miloval asi i paroubka,konec nudný a předvídatelný... 61% what the fuck? ()

Zajímavosti (8)

• Ráno po napadení manžela sléza Amy (Kate Beckinsale) dolů, načež následuje záběr na nohy Davida (Luke Wilson), které leží na koberci. V dalším záběru, kdy Amy výjde ven, leží celé tělo za prahem venku přede dveřmi. (Danny F.)
  • Film se natáčel v Santa Claritě v Kalifornii. (rafix)