Dvojice vyšetřovatelů hledají ztraceného studenta a vejdou do jeho domu, kde naleznou sbírku videokazet. Na kazetách jsou děsivé záběry a vyšetřovatelé si spojují souvislost mezi kazetami a jeho zmizením. (Nivenx)

Recenze (244)

Marsik

Found Footage? Yeeah, that's my style. Po dlouhé době horor, který se mi strefil do gusta. I když jen částečně! První dvě povídky to hodně nakoply a já si liboval. Zejména ve druhém příběhu scény v lese. Třetí příběh byl spíše mega krvák, což sice nebylo od věci, ale ztrácelo to na kvalitě. No a závěrečná povídka o mimozemšťanech, ta byla podle mě zbytečná. Nicméně VHS 2 hodnotím kladně a v kategorii found footage horor ho řadím mezi ty rozhodně nenudící. Všeobecné znalosti v podobě prvního dílu, si doplním :) 76% ()

ledzepfan

OOH Come on!!!!! To jako vážně bylo nutné mrdnout do parádně rozjeté ufoúnosoidní povídky dementní stroboskop aby se z toho stalo jen nepřehledné a uječené porno pro epileptiky? Bylo nutné šněrovat kameru na čokla, který se chová extrémně nepravděpodobně a se kterým se všichni nesmyslně tahají i když prožívají čistou hrůzu a základní instinkt jim velí zachránit si vlastní kůži za každou cenu?.. Bylo nutné parádně rozjetou a extrémně ambiciózní povídku"Safe Haven" vyhnat do nesmyslného a (ve všech směrech)přepáleného finiše ve kterém se rozpadá veškerý mysticko-mythologický náznak, a zdánlivě promyšlený příěh s přesahem tak degradovat na prvoplánovou přehlídku všehomožnéhoCOOL s okřídleným kozlem -jak z cimrmanovského divadla-na konci? FFFFFF...... První povídka o nezbedném očním implantátu je docela povedená a trpí vlastně jen pocitem diváka, že ono terminátorovské oko je tam dost na sílu aby se příběh vlezl do VHS konceptu, a aby ta vykrádačka OKA nebyla tak do OČÍ bijící.. Naproti tomu, z mého pohledu zdaleka nejlepší kousek "A ride in the park" se dočkala všeobecného posměchu i přes to, že je nejhravější, má smysl pro humor, je originální, nápad kamery na helmě je naprosto přirozený, koncept celého příběhu je zvládnutý a nepřepálený. Sánchez má jasnou ideu, baví ho to a nemá potřebu zbytečně na efekt onanovat... Kéž by byl takový celý film. ()

darkrobyk

Na rovinu - nasnímané normální kamerou, dal bych 4*, jelikož dvě povídky mě pobavily velmi. Stejně ale jako u jedničky i zde kazí dívatelnost prasácká kamera. U první povídky je opět inspirace asijskou bubákovinou, která už snad dnes ani nepřekvapí, ani nevyděsí. Zajímavým nápadem ale bylo, jak se zbavit přítomnosti ducha. Jakmile však došlo na scény v bazénu a závěr, byla práce kameramana na přesdržku. Druhá - Jízda parkem - je vtipná zombiárna, kde brzy začínáte tušit, že se začnete dívat z pohledu oživlé mrtvoly. Zábavné momenty: mrtvola za sebou tahá provazce střev a likvidace páru kolistů. Třetí zásek je jasně nejlepší - inspirace sektami, co přesvědčí své členy k sebevraždě, aby se dostali do Ráje. Barely krve, naháněčky, ustřelené hlavy lítají vzduchem. Jen moment ala vetřelec sníží vysoce nastavenou laťku. Ďábel, co vypadá jako kráva, opravdu strach nenažene. Jako čtyřka přicházejí emzáci v pyžamech a nahání jakousi pošahanou rodinu. Kameramana posedlo absolutní šílenství a celý film se posouvá až nebezpečně k odpadu. Závěrečný masakr již nedává šanci na vylepšení skóre. Škoda. Do hajzlu s roztřepanými kamerami!!! V kolonce žánr chybí KOMEDIE. ()

Bloody13

Red band trailer i seskupení režisérů slibovalo lepší hororovou srandu. Pokračování je v podstatě to samé, co jednička. Dva silné segmenty jsou vyvážené dvěma horšími, navíc orámovanými jednou zbytečnou sračičkou, která jim dělá slepovací kaši. Za nejslabší část považuju hned tu první, kde Wingard OKOukal mnohokrát použitý námět s transplantací nějakého orgánu. Na Eisenerovu variaci Blízkého setkání třetího druhu jsem se těšil asi nejvíc (v traileru vypadala fakt děsivě), ale doplácí na nepřehledné noční sekvence. Mnohem lépe je na tom Sánchezův černohumorný pohled na zombie epidemii z druhé strany barikády. Kvalitativně ale nakonec vyhrál třetí segment od tvůrců The Raid a Macabre, který je nejen přehledný, ale nechybí mu napětí, gore a na závěr jedno (ne)milé překvapení. Jako celek tedy lepší průměr. ()

viperblade

Komentář bude obsahovat SPOILERY! Aniž bych viděl první díl (bylo mi řečeno, že to nenavazuje) jsem se pustil společně se spolubydlícím do tohoto filmu a těšil jsem se na hororové povídky. Tak se na ně podíváme postupně. První povídka: Chlápkovi nahradí jedno oko za robotické, které funguje jako kamera, takže někdo druhý může vidět úplně vše, co vidí chlápek. Bohužel nejen to, protože chlápek začne vidět mrtvé. Tahle povídka měla spád a pár slušných lekaček, nicméně konec byl odfláknutý a ne tak děsivý. 70 %. Druhá povídka: Zombie mám rád, takže jsem byl potěšený, jak tato povídka začala, stejně jako mírou brutality a faktu, že se tvůrci nebáli trochu toho gore. Nicméně mi přišlo, jako by právě ti samí tvůrci neměli koule na to to ukončit trochu temněji a tak zvolili ne zrovna originální a dobrý konec. 60 %. Třetí povídka: Rozhodně nejlepší ze všech. U téhle jediné jsem si přál, aby ji nějaký lepší režisér rozvedl do celovečerního filmu, protože tady je prostor jedině pro zlepšení. Navíc by odpadl i ten poslední záběr (alespoň doufám, že by měli větší rozpočet na lepšího ďábla(?)), kdy jsem si ihned vzpomněl na tuhle starou reklamu. Krom tohoto faktu jsem naprosto spokojený. 90 %. Čtvrtá povídka: Nejhorší ze všech. Zpočátku to vypadá zajímavě a člověk se i lekne, jenže pak díky opravdu debilní kameře a faktu, že se celý příběh odehrává v noci, jsem byl spíše naštvaný, než vystrašený. Navíc ti mimozemšťané nemohli vypadat více genericky. Ztráta času. 30 %. Hlavní povídka: Zpočátku to vypadá zajímavě, postupně to nudí a nevystraší, jen abyste zjistili, že to je rádoby šokující povídka, která, když se nad ní zamyslíte, nedává smysl. 40 %. Shrnutí: Určitě si seženu první díl, protože mi bylo řečeno, že je mnohem lepší. Nicméně s tímto jsem, dá se říct, spokojený. Nebýt poslední a hlavní povídky, jdu pravděpodobně mnohem výš. 60 %. ()

• V příběhu číslo 1 je muži do oka implantována kamera, avšak součástí záznamu je i zvuk, přestože mikrofon součástí implantátu nebyl. (ROASTER)
  • Natáčení probíhalo ve Frederick County v Marylandu. (Terva)
  • Pracovní název filmu byl S-VHS. (Terva)