Série(2) / Epizody(23)

Vykutálený podvodníček Karel Čížek a jeho čachry s auty v lokálním autobazaru. (Stream.cz)

Recenze (164)

str0001

To není seriál. To je realita. Každý, kdo v této branži působil, tak může potvrdit. I když se to může zdát nezasvědceným drsné, je to tak. Čtvrtníček tento žánr prostě umí. Už Česká soda ukázala, co mu jde dobře a nyní to ještě dopiloval. Jasně, že je každý díl krátký a nenákladný, ale o to tu jde. Udělat z mála hodně. Poslední dobou jsme byli spíše svědky opaku. ()

Jara.Cimrman.jr

"Blbeček, kterej nepozná, že to auto není z Německa, nepozná ani, že to bylo na střeše." Vůbec není vtipné to, že lidé, kteří si tykají s vnitřnostmi vozidla, poklidně okrádají ty, kteří se ve světě motorů neorientují. Jsem jedním z nich, ale od Karlose Čížka bych se nechal okrást s radostí. Čtvrtníčkovo křiváctví je totiž natolik úžasné, že bych mu rezignovaně odevzdal klíče od svého skvělého vozu a odjel bych v nepojízdné plečce disponující lehce omlazeným rodokmenem, stočenými kilometry a pravidelným koupáním ve Vltavě. Karlos mne zkrátka bavil svou osobností, ale to kolem něj chtělo trošku svědomitěji umýt, naleštit a případně i navoskovat. ()

MatyRock

Bóďa, Čížek a Bublina aneb trojitá castingová střela. Hlavní herci jsou výborní, epizodní postavy jsou naopak někdy zbytečně moc krkolomné, což se ale ve výsledku s přibývajícími díly zlepšuje a zlepšuje. Seriál oplývá příjemnou stopáží a humorem, který většinou funguje a nepůsobí trapně. 7/10 a několik rad či způsobů jak prodat auto se kterým dojedete maximálně k nejbližší čerpací stanici. ()

Renfield

Sakra trefné a vtipné! Z mnoha hlášek budou hlášky lidové, možná už jsou. Petr Čtvrtníček je v roli dokonalý a je vidět, že ho Karel Čížek opravdu baví. Potěší i mnohé epizodní role, pokud jsou zrovna dobře zahrané, což se dařilo především v sérii druhé. Děj je jednoduchý, přesto na problém vtipně upozorní a dost takových Čížků naštve. Mně se více líbilo pojetí Andyho Fehu, tedy série druhá... jenom tomu Bóďovi jsem Bublinu tak přál! 80% ()

GTS_PUNK

"Co to je za zvěrstvo? "To je zaměstnanec." "Fuj, to je hnus." Petr Čtvrtníček sa na točenie krátkometrážnej satiry priam narodil, čo v Monte Karle iba potvrdzuje. Diváka web seriál zavedie do prostredia pofidérneho českého autobazáru, kde sa kšeftuje so všetkým, na čo príde. Prepisujú sa papiere od áut, odrbáva sa s cenou a majiteľ Karel Čižek, má čo robiť, aby celý tento biznis utiahol ako sa len dá. Na stream.cz, rovnako ako aj na Autobazar Monte Karlo som narazil úplne náhodou, no všetkých 12 dielov prvej série som si pozrel za jedno poobedie, a bol som milo prekvapený. Originálny nápad, krátka metráž, vtip. Teraz to už len chce druhú sériu. ()

Zajímavosti (22)

• Oba tvůrci Autobazaru Monte Karlo se v seriálu objeví: režisér Jan Prušinovský si zahrál malou roli policisty ve 2. díle "Papírová pojišťovna", scenárista Robert Geisler v 9. díle "Inventura" přijde do autobazaru kvůli obecním rozvodům. (Šéfik)