Strážci Galaxie: Sváteční speciál

(TV film)
  • USA The Guardians of the Galaxy: Holiday Special (více)

Strážci galaxie se vydávají na planetu Zemi, aby pro Petera Quilla sehnali dokonalý vánoční dárek. (Disney+)

Recenze (274)

Algernons

James Gunn vrací úder a před plnohodnotným třetím dílem strážců nám dává předčasný Vánoční dáreček v podobě speciálu. Tato čtyřiceti minutová blbinka, je o výprávě Draxe a Mantis na zem, sehnat Quillovi perfektní Vánoční dárek, aby jej rozveselili a zachránili pro něj Vánoce jako takové. Vánoční speciály vesmírných dobrodruhů mají teď spravenou reputaci. Tohle je typická kouzelná Gunnovina, funkční díky těm skvělým postavám, tvořící kvalitní humor a dojemné chvíle! Sváteční speciál je tedy idealní podivaná pro fandy Marvelu s Vánoční náladou, která zahřeje v chladných prosincových dnech. Zároveň tu Gunn dokáže kvalitně rozvíjet vztah mezi členy týmu a představuje i nové členy a zasazení pro Strážce. Kdyby jen trochu vtipněji a lépe spracovali shánění darku samotného a trochu víc využily tu premisu, tak by šlo o perfektní podívanou. ()

Timak

Mě to vůbec nebavilo. Ale ani trochu. Začínám se vážně bát, co uvidíme ve trojce. Protože se Strážcema to jde z kopce. Chápu, že speciál nedostal moc peněz na nějaký cgi efekty, ale Groot vypadá vážně strašně. To je jak původní oranžový predator, do kterého se oblékal JCVD. Starší ročníky vědí, o čem mluvím. Fakt těžkej průměr. Ani soundtrack není bůhví jak dobrej. ()

Sany33

Príbeh: Je Kevin Bakon ten správny darček pre Petera? To posúďte spolu s našimi hrdinami z Guardian of Galaxy vo Vianočnom špeciály plnom humoru a hudby. Prevedenie: 45. minút je neuveriteľne prepálená stopáž na takú sprostosť. Ale mne sa to celkom páčilo. Prvá polovica menej ale pri odovzdaní darčekov som dostal mega záchvat smiechu, ktorý vo mne vedia vyvolať iba niektoré filmy a som celkom rád, že tento medzi tých málo výnimočných môžem zaradiť. 77% ()

MichelSmith

Hrejivá vianočná stánková stojaca gustiozna jednohubka roztomilá ako vrchol herectva Pom Klementieff,ktorá svojou stopážou, scify škatulkou a devíznou vytýčenou hypotetickou domnelou  normou prepokladanej sviatočnej nebesko pozemskej akceptovatelnej zvrhlosti  asi nezaujme časom post kýženej klasiky a to ani únosom švihácky vylázneného K.Bacona! No o to ani nešlo... ()

Trevor

Pre ľudí ktorým na Vianociach a Marvel záleží pecka, pre mnohých ďalších trapas. Ako sa píše vo viacerých komentároch mohlo to byť určite kratšie, podstatná je však myšlienka príbehu. Keď naše zhruba 8 ročné ja nechápalo že prečo u starých rodičoch sú pod stromčekom iba prázdne škatuľky s darčekmi už tretí rok po sebe a naše ja očakávalo čo tam nájde zároveň nechápalo že pre nich je zmyslom Vianoc to že sme s nimi dlhšie ako inokedy. Svojim spôsobom autori do bodky vystihli podstatu Vianoc, dospelý ľudia by aspoň raz zatúžili aby ich pocit z tohto sviatku bol rovnaký aký majú deti a nie taký, že čo komu zase kúpim, zase budú plné obchody, kurwa kedy už budú salónky v akcii...A super faktom je aj to, že zarytý liberáli a odporcovia kresťanskej viery sa tiež potešia, keď na tento sviatok nájdu pod stromom (dúfam že umelým) nový Apple 13. Vtedy netreba pičovať na prázdne kostoly a náboženských fanatikov, kurňa nový mobil, tablet či notebook je dobrý aj vtedy :-D ()

Zajímavosti (34)

• Draxe (Dave Bautista) si turisté spletou s Kratosem z videoherní série „God of War“. (KGBelik)
  • Ve speciálu si zahráli všichni členové kapely Old 97's. Rhett Miller si zahrál postavu Bzermikitokoloka, Murry Hammond Kortolbookalia, Ken Bethea Sliyavastojoa a Philip Peeples Phloka. (Kubaaa97)
  • Když Yondu (Michael Rooker) na začátku přijde se slovy: „Co to tu u všech plamenů Ogordu vy dva vyvádíte?“ (v originálu „What in the fires of Ogord y'all think you doing?“), tak se jedná o odkaz na postavu Stakara Ogorda, kterého si ve filmu Strážci Galaxie Vol. 2 (2017) zahrál Sylvester Stallone. (Kubaaa97)