Recenze (180)
Havěť (2023)
Hnus fialovej, hnus, atmosféra a strach
Krvavý Johann (2023)
Slušný výplach, čekal jsem aspoň něco kvůli duu kyša a Sněgoňová, ale natočeno, sestříháno asi pod drogama, nejlepší herecký výkon mají upírky, jinak ostatní nechápu
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Víc se tomu ani dát nemůže, jako fakt ne, naprosto trapný scénář, jako fakt hodně, nelogické kraviny, první část "eposu" aspoň šla v představování hrdinů, ale tady nic není.....
Oppenheimer (2023)
Docela nuda
Aquaman a ztracené království (2023)
Akční jízda, vtipný Momoa, Amber především digitálně a většinou drží hubu, a vlastně ta špionská chobotnice do plusu
Sisu (2022)
Překvapení
Marvels (2023)
Kočičí síla, je to jiný filmik, ale rozhodně vtipný a jiný, a to je paráda
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Šíleně digitální, hned po první akci víte kdo je tajemná osoba v pozadí, stejně tak víte, že smrt další osoby je fingovaná, aby se mohla na konci vrátit a vše zachránit. Nuda a nuda, snad je poprsí Megan zde celý film zachraňuje aspoň na 2 hvězdy
American Horror Stories - Někdo zlobil (2021) (epizoda)
Hvězda za Dannyho
Gran Turismo (2023)
Měl jsem vysoká očekávání, fanoušci Gran turisma by se na to koukat neměli, jelikož je bude vytáčet přeházování záběrů tratí a dalších kravin