Recenze (1 029)
Strach z hlubin (2023)
I holywůd má svojí Burešovou. Myslel jsem že JLo je strop, ale evidentně maj dost velkou půdu
Godzilla Minus One (2023)
Kdybych byl Japonec, asi bych dal plný počet. Jenže nejsem. Btw co ten konec? Na čem celou dobu stála? Na 1,5 km vysoký židli? Chvílama to bylo jak od Cimrmanů ...
Bloodshot (2020)
Trochu moc digi, ale jako jednohubka na deštivý odpo - proč ne ...
Kaskadér (2024)
Prima věc, super hudba, Gosling & Blunt OK
Atlas (2024)
Naprosto otřesný. Proč JLo nikdo neporadil , aby se na to hraní vybodla, když to neumí? Jinak děsná slátanina s rádoby morálním přesahem. Dopadlo to jako všechny blbárny financovaný z Číny.
Godzilla (1998)
Všechno by bylo v cajku, nebýt té debilní milostné zápletky. Ta blond pinda mi tam fakt lezla na nervy, včetně jejího závěrečného nanebevzetí. Jinak dost dobrý.
Samaritán (2022)
Proč ne, nijak mne to neiritovalo
Slečna Marplová (2004) (seriál)
Naprosto příšerný
Vítejte ve Wrexhamu (2022) (seriál)
Senzační! PS Myslel jsem, Ryan hraje Deadpoola a ono ne, on je Deadpool!
Severní moře v plamenech (2021)
Tohle se moc nepovedlo