Recenze (20)
Most - Série 4 (2018) (série)
Saga Norén, ländskrim Malmö 😍
Transformers: Poslední rytíř (2017)
151 minut rozpadajíciho se kovu, nepřiměřeně přepálená stopáž velké nudy // ČSFD projekce 21/6/2017 Premiere Cinemas Praha Hostivař
Brothers (2015)
Naprosto souhlasim s Patriot.X. Celou dobu jsem měla pocit, že koukám na venezuelskou telenovelu ( i díky "dramatické" hudbě). Přirovnání k Warriorovi beru jako hloupý vtip!
The Answers (2015)
Originální! Každý cynik by se na tohle měl podívat. A vlastně i všichni ostatní :)
Dárek (2014) (studentský film)
To bylo krásný :) Hodně krátké, ale i tak poví hodně. A maminka to vymyslela královsky.
Vyrván z lůna (2014) (TV film)
Zbytečný film bez nápadu. Ohrané téma a hrozní herci. 15%
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Citlivý, upřímný film o lidských bolestech, herectví Willa Smithe je neskutečné. Krásná podívaná, nic pro cyniky! 90% // ČSFD projekce 21/12/2016 Cinestar Černý Most
Světlo mezi oceány (2016)
Nádherný citlivý film. Odpovídající stopáž, žádné kýčovité scény. Alicia je momentálně moje nejoblíbenější herečka a v tomto filmu to opět potvrzuje a Michael jí krásně doplňuje.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Ještě nikdy mě žádný film tak nerozcupoval. Celý film se mi chtělo brečet, dojetím, hrůzou, vztekem, smutkem. Je to nádherný, dojemný film o lidské odvaze, odhodlání, urputnosti a pokory. Tohle se Gibsonovi fakt povedlo. Kdyby ze bylo k dispozici 20 hvězdiček, dám 21.
Mělčiny (2016)
První tři čtvrtiny filmu 75%, konec totální průšvih, z filmu se stalo sci-fi a komedie. Je to škoda, jelikož má film dobrý potenciál a mohl dosáhnout úplně jiných čísel. Každopádně díky finále celkových 45% // ČSFD projekce 10/8/2016 Cinestar Anděl