Recenze (150)
Ztracené město (2022)
Nebýt Sandry, film bych si nepustil. "Film" je však velmi špatný. Čuník Tatum opravdu herec není, nevím, kdy to v LA pochopí, zajímavý jen začátek s Pittem, zbytek o ničem.
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Herecké výkony má sice nová verze z roku 2019 lepší, ale zde je daleko lepší atmosféra a film se drží více předlohy. Ve srovnání za mě jasná volba.
Black Panther (2018)
By mě zajímalo, kde je v tomto filmu ta úžasná americká gendorová vyrovnanost. Zatímco v Assgardu překvapivě najdeme černouška, v Africe není ani jeden bílej kolonista...
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Česká verze Bláznivé střely. Místy celkem vtipné a rychle to odsejpá. Vzhledem k výtvorům, co tu poslední dobou vzniká se toto dá označit za lepší průměr.
Mary Poppins se vrací (2018)
jediným důvodem, proč film vidět, je účast Emilky v titulní roli. Snímku z roku 64 však toto nesahá ani po kotníky.
Dokonalý muž, dokonalá žena (1986) (TV film)
Byl to těžkej život, ale teď už to konečně půjde - když ji nebudu slyšet a ona mě vidět, tak si užijeme spokojené stáří!
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Další díl už vidět nechci.
Vlastníci (2019)
Film Jirky Havelky nastavuje nemilosrdně zrcadlo měšťácké společnosti, v níž je koruna alfou a omegou života, byrokracie debilitou a bonzáctví a vychcanost už naprostou samozřejmostí. A Terka s Klárou po právu majitelky Českého lva.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Při lepším castingu ústřední dvojice by to bylo za 4*, i když mohlo to dopadnout i hůř (např. Mara, Baruchel).