Recenze (118)
Emily in Paris (2020) (seriál)
Příjemná oddechovka se sympatickou Lily Collins a spoustou fešných Francouzů. Zápletka se teda dala předvídat a po scénáristické stránce to není úplně výplod geniality, ale mám teď chuť odfrčet do Paříže a strávit tam přinejmenším dovolenou. Ideálně jezdit na kole po místních kavárnách, baret na hlavě a šátek na krku, to vše v doprovodu nějakého pěkného Pařížana ;)
Tenet (2020)
?...ees tsuj I did lleh eht tahW | Edit: Doporučuju určitě druhou projekci. A potřetí si pustit film pozpátku 😅
Dark (2017) (seriál)
Je to naprosto perfektní, přesně moje gusto. Napětí, kamera, atmosféra, hudba, herci, cestování časem, všechno! Jen je třeba dávat pozor, jinak se z vaší matky stane během sledování třeba vaše teta nebo dcera... A rozhodně se nenechte odradit tím, že je to v němčině ;)
Proč? 13x proto - Série 4 (2020) (série)
Paskvil...
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
První série byla fakt skvělá! Tam to ale taky mělo skončit, protože zbytek je nepopsatelnej americko-pride-psycho-sebevražedně halucinogenní guláš, co svět neviděl... Poslední část zralá na odpad. Už prosím žádnou další 🙄
Elita (2018) (seriál)
Španělská Gossip Girl.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Ještě jsem si pořád nepřestala zpívat Bella ciao, takže za mě muy bien. Berlin, te quiero!
Díra (2019)
Španělská gastro variace na Black Mirror (klidně by to imho mohl být další díl). Dost podobné Kostce, jen to jde mnohem víc na dřeň v chování lidí a konec zachází na můj vkus až moc do absurdna. Na tu panna cottu mě teda přešla chuť...
Láska je slepá (2020) (pořad)
Je to strašně americký a blbý a velmi hluboce se stydím za to, že jsem se od toho nemohla odlepit.
Králíček Jojo (2019)
Žatec, Sam Rockwell a německej Bowie ❤️