Recenze (14 434)
Jo (1971)
Úplná pitomost se šaškujícím a zmateně pobíhajícím Funesem,
Candy Mountain (1987)
Potloukající se tesař se stane muzikantem a rozhodne se najít legendárního výrobce kytar Elmore Silka s nadějí, že ho přiměje, aby z něj udělal někoho bohatého a slavného....Podivné, ale americkou kritikou ceněné road movie.(50%)
Cocksucker Blues (1972)
Amatérský nekvalitní dokumentární záběry z koncertů a především dráždivé zákulisní dění Rolling Stones na turné....Navýšeno, abych nekazil hodnocení. Jinak sotva na 50%.
Pull My Daisy (1959)
Nekvalitní filmový záznam z párty řady čelných zástupců beat generation v mládí komentovaný Jackem Kerouakem.
Energy and How to Get It (1981)
Výstřední užvaněná podivnost a nekvalitní kopie. Snad jen ten W.S. Borroughs je zajímavější.
Lady Guard (2024)
Bezpečnostní pracovnice prohlížející zaměstnance v obchodním domě Estelle za úplatky a hlavně sex s mladými chlapci povoluje ilegální gambing, Nová pracovnice Meryl s ní spolupracuje a svádí muže, avšak také ohrožuje její postavení a zisky,
Malý Joe (2019)
Barevné, barvité, aseptické, chladné, ale sugestivní a zneklidňující.(50%)
Club Zero (2023)
Chladný a spekulativní film o ženě manipulující (ne)stravováním dětí ve smyslu -ismů a agendy s udržitelným životním stylem a záchranou země panující na Západě. Doufejme, že se to k nám nedostane.
Svatá (2024) (TV film)
Překvapivě kvalitní film "o něčem", na rozdíl od plytkých filmečků zaplevelujících naší dobu Především to, jak klade na váhy morální zásluhy a chvalitebný podvod. Se skvělým hereckým výkonem Jiřiny Bohdalové. (Skrytý útok Tomáše Stejskala v recenzi na tento film -na Aktuálně.cz- na Jiřího Stracha vyvolaný jeho kritickými politickými názory je trapný a ostudný)
Stefan cel Mare (1974)
Historický film obvyklého ražení.