Recenze (716)
Totem (2017)
Ano tohle horor opravdu byl, ale hlavně to dokoukat až do konce, protože to byla fakt bída a o nějakej atmosféře nebo fungujících lekačkách nemůže bejt ani řeč..
Cesta (1971)
Nevim jestli nejlepší, ale bezpochyby jeden z nejoriginálněji pojatejch survivalů co jsem zatim viděl. Walkabout chvilkama vypadá skoro jako dokument, takže si divák tu australskou přírodu opravdu užije..
Chlapci ze sousedství (1991)
Během sledování jsem si kladl otázku, kdy a jestli vůbec se tam bude něco dít nebo přijde nějaký opravdový drama/opravdovej zvrat a to přišlo až nesmyslně pozdě a celkovej dojem už to u mě nezachránilo.. za mě rozhodně jeden z těch nadhodnocenejch filmů a těžká nuda..
Sobík (2024) (seriál)
Podle zdejšího hodnocení jsem čekal asi trošku víc nebo jsem spíš často nechápal to chování hlavního hrdiny, nicméně je to za mě rozhodně jedna z těch lepších věcí na téma stalking..
Havěť (2023)
Nebudu lhát a přiznám, že ještě asi před dvěma měsícema jsem neznal jméno Sébastien Vaniček, ale tenhle chlap naservíroval nejspíš jeden z nejlepších pavoučích hororů v celý filmový historii a dlouho jsem celkově u žádnýho hororu neměl tak nepříjemnej pocit jako u Vermines.
Tání (2023)
Celkem drsná sonda do dospívání na belgickým venkově, kde je málokterá postava normální, což samo o sobě neni lehký, ale naštěstí přišel i opravdovej zvrat.. hodně povedenej debut
Sněžné bratrstvo (2023)
Za mě o chlup lepší než verze z roku 1993. Sice nerozumim tý popularitě dlouhejch stopáží, která je v poslední době relativně častá, nicméně tuhle skutečnou událost z roku 1972 považuju za jeden z nejdrsnějších bojů o přežití v lidský historii.
Napoleon Dynamit (2004)
Přiznam se, že o existenci tohohle filmu jsem se dozvěděl teprv asi před půl rokem v jednom podcastu a za to se ted trošku stydim, protože dam ruku do ohně za to že neexistuje druhá stejně pojatá a zároveň zvláštní komedie jako je právě Napoleon Dynamite...
Dashcam (2021)
Extrémně nesympatickou hlavní hrdinku bych přetrpěl, ale co mi vadilo bylo, že chvilkama bylo fakt úplný hovno vidět, nicméně jako celek se to ještě dalo a už jsem určitě viděl horší horory..
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Jako milovník true crime věcí jsem vrněl blahem ikdyž už jsem Hojerovo příběh znal dlouho předtim.. Petr Uhlík mě jako herec začíná zajímat