Recenze (10)
Beacon 23 (2023) (seriál)
až na tú zamotanú časovú os to bolo super...nerozumiem zlým hodnoteniam
Plán B (2023) (seriál)
nebolo to úplne mimo...koniec ma prekvapil ale popravde to nedávalo logiku
Oni žijí! (1988)
to je ono!
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nechápem prečo to má také zlé recenzie. Určite ide o najlepší film tohto roka.
Barva z vesmíru (2019)
bečková atmosferická pecka.neónový horor. neexistuje nič podobné
Kto odchádza v daždi... (1974)
Na rozdiel od dnešných filmov na toto sa da aspoň hľadieť.
Euforie (2019) (seriál)
Druhá séria je to najlepšie čo HBO vyprodukovala!
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 5: Návrat Mandaloriana (2022) (epizoda)
tak toto bola jazda <3
Oasis Knebworth 1996 (2021)
pre fanúšikov Oasis úplne zásadná vec
Přátelé Bermudského trojúhelníku (1987)
neviem ako pre Vás ale pre mňa je toto skvelé pobavenie