Recenze (30)
Noc 12. (2022)
Začátek vypadal slibně. Konec jsem čekal lepší, on tedy nakonec nepřišel. tak třeba pan spisovatel dopíše a ukončí :-)
Lovci pokladů: Na hraně historie - Rodokmen (2023) (epizoda)
Po předchozích dílech a napětí jde seriál hodně dolů. Za mě odpad, škoda..
Jaula (2022)
Prostě nádhera. Do hororu daleko..
Trojúhelník smutku (2022)
Film o ničem, ale pokud si někdo myslí, že v tom vidí více, tak prosím. Za mě velký kulový..
Střídavka (2022)
To je pilot k seriálu? Film to není ani náhodou..
Studio 666 (2022)
Tak jsem do dokoukal do konce a opravdu sračka všech sraček, ale asi to tak máte, když nevíte co s penězma..
Betlémské světlo (2022)
Hrozný. Čekal jsem víc. Duo Svěrák a Svěrák a vznikne tahle slátanina? To snad ani nejde popsat jak je to nepovedený. Jako a fakt tomu dá někdo pět hvězd?
Laser na mimozemšťany (2022)
Až neuvěřitelně trapný film..
Král útěků (2020)
Příběh docela o ničem, ale hudba a kostýmy jsou fajn, u mě za tři.
Stíny v mlze - Prank (2022) (epizoda)
Každý díl je horší a horší, stále jsem čekal nějaké zlepšení, ale bohužel..