Recenze (64)
Popelka (1969) (TV film)
Z celého filmu stojí za zmínku jen Jan Tříska v roli vypravěče :-)
Železná srdce (2014)
Mě ti Američani baví. FINAL DESTINATION za druhé světové války.
Polski film (2012)
Ty vole to jsou jezdci... pokud byste měli echo, že se Marek Daniel rozvádí, hoďte mi to do pošty.
Děti moje (2011)
Film aspirující spíš na novou škatulku (to už nebyl ani americký doják, to byla havajská slaďárna!) než na Oscara, ale pořád dobré, naměkko jsem byla teda víc z dětí než z George, zvedání obočí není herectví, natož životní role, shalom.
Mé nové Já (2011) (seriál)
Ne vše z produkce HBO je osvícené.
Melancholie (2011)
Lars si přestal dělat srandu z Dánů a rozšířil svůj výsměch na celé lidstvo, včetně zeměkoule. Aneb m(M)elancholii na nás, pakáž jedna lidská. A ti, co se v tom moc vrtají a hledají za tím něco víc, inu, jak by řekl Lars, dobře jim tak.
Kvílení (2010)
Ponechat jen animovanou část (přednášení Kvílení) prolínanou soudem, tak by se mě to snad i dotklo. Takhle ve výsledku značně nudný mišmaš všeho je těžce doporučitelný i na zabití dvou hodin češtiny.
Nevinnost (2011)
Něco tomu prostě chybí, postavy nejdou až na dno, takže otázka, jestli si divák hrábne do svého svědomí, tedy... řekla bych, že k tomuto úkolu jsou zrozeni jiní režiséři. Hřebejk sice podává film jako hádanku, ale kouzlo nevyřčeného tu vyloženě chybí. Navíc mi trošku vadil hudební podkres, i když hudba samotná špatná není, ale do filmu? Nejlepší vlastně byla ta policejní přepadovka, která do příběhu zasahuje jen okrajově.... (Je omluva pro naše hříchy to, že nás k jejich spáchání vede láska?)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Tady se Smoljak se Svěrákem teprve rozehřívali. Ale nemusí pršet, jen když kape.
Sociální síť (2010)
Čistý film!