Poslední recenze (1 653)
Godzilla Minus One (2023)
Zilla jako poválečné drama z pohledu ex-kamikadze? Wow, zajímavé, neotřelé. A ještěrka? Pochopitelně japonsky precizní, samej roh, a hlavně jsem místy váhal, jestli CGI nebo dělaná praktickými efekty - tak hmatatelně působila. Holý údský studia se mohou učit. Film celou dobu krásně mixuje drama a sci-fi, na konci pochopitelně převládá druhé zmíněné, až je bohužel konec naprosto předvídatelný a nenapínavý. Leč se na to furt dobře kouká. Japka si dala záležet, velice dobrá práce.
Lesní rituál (2017)
Tak to dopadá, když Loki protáhne losici a nestačí ho vytáhnout včas. Po dlouhý době horor, který přetéká atmosférou a člověk zpochybňuje každý stín, každou větev, každý zvuk. Po odhalení levobočka sice atmoška trochu upadá a film se mění na nepříliš dobrý survival, ale výsledný dojem to nezkazí. Rozhodně hodné zhlédnutí.
Ripley (2024) (seriál)
Černobílé provedení (a pomalu co záběr, to wallpaper na pc), spousta italštiny, napětí a bravurní Andy Skot. Krasojízda, která bohužel kvůli prvním dvoum jmenovaným fíčurám nemá šanci oslovit širší publikum, což je rozhodně veeeeeeeeeeeeeelkááááááááááááááá škoda. Jedna z nejlepších minisérií, které můžeme na obrazovkách vidět.