Poslední recenze (299)
Dívka s perlou (2003)
Mám rád tyto filmy které patří k pokladům maliřského umění.Děkuji za skvěle herecky obsazenou S.Johansson.
Babovřesky 2 (2014)
Hvezdička za tu babku na mopedě.Jinak nic neřikající film.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Jsem rád že konečně je tu kriminální seriíl bez krvavých přestřelek a jiných nešvárů.Jde zde konečně o autotentickou práci na skutečných případech v našich končinách,Obdivuhodná práce kriminalistů a i trocha náhody při patrání po zločincích je v tomto seriálu podavána s přehledem a bez litrů krve.Dobře vytvořený seriál.