Recenze (299)
Dívka s perlou (2003)
Mám rád tyto filmy které patří k pokladům maliřského umění.Děkuji za skvěle herecky obsazenou S.Johansson.
Babovřesky 2 (2014)
Hvezdička za tu babku na mopedě.Jinak nic neřikající film.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Jsem rád že konečně je tu kriminální seriíl bez krvavých přestřelek a jiných nešvárů.Jde zde konečně o autotentickou práci na skutečných případech v našich končinách,Obdivuhodná práce kriminalistů a i trocha náhody při patrání po zločincích je v tomto seriálu podavána s přehledem a bez litrů krve.Dobře vytvořený seriál.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Takový pohádkový baron Prášil.Občas člověk odtrhl oči od dárků ale jinak celkem nic nového pod sluncem.
Dům Na poříčí (1976)
Nepřipomíná to tak trochu dnešní stavby........
Babovřesky (2013)
Jednu hvězdičku za to,že se lidé v kině smáli.To je vše.
Diktátor (2012)
Tak tento film je super nářez. Dlouho jsem se tak dobře nepobavil.
Černá sobota (1960)
V dnešní době a v tomtočase asi aktuální kriminálka.Je vidět,že metyalkohol byl u nás pokaždé problém.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Opět se ukazal náš český humor.Pohádka pobavila a rozesmála.Docela zapadla do škatulky Tři veteráni a podobné filmové počiny pro děti.A výborný byl i Ivan Trojan.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Možná chyba,že jsem se nedival na klasiku jinde,ale chtěl jsem něco nového.Rozpačitost a má touhá po poznání byla však jen velice málo odměněna.