Recenze (450)
Survivor Česko & Slovensko - Série 3 (2024) (série)
Šílená blbost. Nechápu, jak se na to může vůbec někdo dívat.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Skvěle natočený film, děj napínavej, výborně podaný psychologický profil Ládi, bravurní herecký výkon Petra Uhlíka. Možná bych uvažoval i o 5*, ale ukrutně ( fakt ukrutně) mě vadilo to, že snad skoro celých 6 hodin ( možná tak bez 5 minut) úplně všechny postavy hulily a defakto zapalovaly jednu cigaretu za druhou. Tohle vůbec nechápu, jestli to snad měla být nějaká reklama na kouření? Ostuda.
Přání k narozeninám (2022)
To je zase nářez české kinemografie. Děj žádnej a herecké výkony? Úplná hrůza. Trapnost nad trapnost.
Za pět minut dvanáct (2023) (pořad)
Jedna hvězda za schopného moderátora.
Láska na špičkách (2021)
Větší blbinu absolutně bez děje s otřesnými hereckými výkony už jsem dlouho neviděl. Dokoukal jsem to v utrpení.
Vánoční příběh (2022)
Potrhlé, ale docela zábavné.
Život vzhůru nohama (2023)
2 slovy: "Prostě divný".
Wonka (2023)
Jako milovník Karlíka a továrny na čokoládu jsem šel do kina skeptickej. Ale musím říct, že jsem byl mile překvapen. Krásně natočené, vtipné, herecké výkony skvělé.
Barbie (2023)
Ty vole, to byla ale blbost 😀.
Vánoční výhra (2022) (TV film)
Nenáročná vánoční komedie s předvídatelným dějem.