Oblíbené filmy (10)
Poslední noc v Soho (2021)
Sirotek: První oběť (2022)
Mluv se mnou (2023)
Tarot (2024)
Nelze říct, že je to zcela originální, ale spíše si to z těch klišé dělá srandu. Oceňuji střídání vtipnosti s romantickou linkou - jediné, co mi vadí, jsou ty karetní bubu věci - měly málo prostoru. Ale Magician a jeho show byla nejlepší scéna z filmu. Jinak asi první horor, který mne doslova v tomto roce překvapil! Jacob Batalon pobavil! A tento film bych určitě někomu doporučil