Poslední recenze (597)
Síla života (1985)
Síla života asi definitivně zpečetila Hooperovu kariéru ve smyslu, že další vysokorozpočťák už nenatočil. Mě tenhle film zklamal hlavně proto, že se mi nechtělo uveřit, že ho Tobe fakt režíroval. Hrozné efekty i na tu dobu, až amatérské herecké výkonu a slabá režie. To je smrtící a bohužel i velmi nudný koktejl.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Nejhorší film, co sem kdy viděl v kině…
Mission: Impossible (1996)
Trvalo mi spoustu let, než jsem docenil klidnou a přehlednou režii Brana De Palmy. Jedná se o klasický špionážní thriller, kde v podstatě téměř každý je hajzlík a má své vlastní motivace. Moc fajn film.
Poslední deníček (9)
Star Wars: Rogue One
Takto při vánocích se těším na nový díl ze ságy Star Wars. Podtitul Rogue One slibuje svižnou akci z předávne galaxie. Povede se? Kritiky naznačují, že moc ne, ale já si velmi rád udělám vlastní obrátek.