Red Garden
Scénář:
Tomohiro JamašitaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Akira SendžuHrají:
Akira Tomisaka, Rjóko Šintani, Mijuki Sawaširo, Takehito Kojasu, Rie Tanaka, Takaši Kondó, Jódži Ueda, Emi Kobajaši, Saori Gotó, Júki Masuda, Rei Igaraši, Nanae Inoue, Haruka Kimura, Šinpači Cudži (více)Hrají
Akira Tomisaka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Princess Tutu (2002) (seriál)
Scrapped Princess (2003) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Jódži Ueda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Emi Kobajaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Monster (2004) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Saori Gotó
Japonsko
Nejlepší seriály:
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Júki Masuda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Ókami to kóšinrjó (2008) (seriál)
Rei Igaraši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Last Exile (2003) (seriál)
Serial Experiments: Lain (1998) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Nanae Inoue
Nejlepší seriály:
Ičigo 100% (2005) (seriál)
Haruka Kimura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Šinpači Cudži
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Ajumi Cudži
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)