Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
komerčně založený nejsem, tak mě nápad s logy nijak neoslovil. Stejné je to i s příběhem, který je udělaný jen na efekt a ubohý. Výsledná hvězdička je oprávněná a nechápu nominaci na animovaného Oskara. [ PŘÍBĚH: 0 /// ORIGINALITA: 3 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ] ()
Gebialny napad, že cely svet zložený iba z log známych i menej známych firiem! ved dnes je ich tolko, že sa z nich da kludne poskladat celý svet! Prečo ma to predtým nenapadlo? :) A ak sa popri famoznom nápade stretne aj dostatočne dobrý scenár, aby sa v krátkom filme poskladalo niekolko dejových línií, je to o to lepšie! ()
Film, kde v ZOO chovají krokodýli Lacoste, tučňáky z Linuxu, výběh pro lva vypadá jako logo MGM a policajti (Michelin pneumatiky) honí teroristu (Ronald McDonald), který nejprve přejede na přechodu dvě lentilky M&M's a chce vystřílet bistro, kde sedí zdrcený panáček z brambůrků Pringles a panenca ECCO... Opravdu neobyčejný a hodně originální animák hýřící nápady je vkusnou satirou na (nejen) americkou konzumní společnost. ()
Nápadité? Trochu. Prehustené? Tak to určite. Super nápad sa trošku utápa v množstve vizuálných odkazov na rôzne logá a slogany svetových mien a značiek, čím strháva na ne celú pozornosť, bez toho aby nechal pekne vyznieť samotný príbeh. Trochu škoda takej originality. Typický príklad toho ako je menej niekedy predsa len viac.... ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama