Reklama

Reklama

Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)

(více)

Recenze (156)

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Nabušené reklamami, nápady, ironií a vtipem ve stylizaci Monopolů(tm). Od první do poslední chvíle napěchováno všemi možnými značkami a skrytými vtípky (i když ten, že KFC nabízí coca-cola nápoje je spíš chybou:))), ale jsem rád, že akademie to dokázala náležitě ocenit. Třeba se kluci za velkou louží podívají do svého nitra až budou dojídat své Crispy Strips, popíjet Pepsi Light, koukat na svůj Chevrolet (maj ho policajti:)) a letmo poslouchat přímý přenos honičky s nějakým zločincem, který ukradl noviny a policisté ho za 15 minut střelbou zastaví... nadobro. Nejen product placement, ale celá Amerika v 15. minutách. Teď se podívejte okolo sebe, zda se má zamyslet i někdo jiný (uf, dva hamburger a shake jsem měl včera, colu jsem vynechal...:)). PS: musím si najít nějaký rozhovor s tvůrci, proč zrovna Roland je ten zlý:( ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Jedna z nejoriginálnějších věcí, co jsem za poslední dobu viděl. Animák plný nápadů, který na 100% využívá svůj námět se zapojením známých reklamních postav a značek. No kde jinde se vám poštěstí vidět McDonalda kriminálníka, hochy z Michelinu jako policajty a Mr. Propera jako průvodce v ZOO. A ta krátkometrážní stopáž je tak akorát. Škoda, že ke konci to trochu ztrácí dech a ten mírné ekologickej konec mi tam moc nepasoval. Ale i tak jsem si to dost užil. ()

Reklama

MarekT 

všechny recenze uživatele

Originální, leč úplně nedotažený nápad - dle mě by prospěla lepší úroveň scénáře, jelikož v tomto stavu mi povídka přijde hodně roztříštěná, spíše se jedná o takovou exhibici potravinářských, spotřebitelských či televizních logotypů, mimochodem nápad s oživlou reklamou z mého pohledu lépe zpracovali Simpsonovi v jednom z čarodějnických dílů... Svým (mimochodem docela ležérním) podtextem mě Logorama také přijde jako taková pozvánka na (v době psaní komentáře) připravovaný film podílejícího se Davida Finchera. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Nejdřív sem byl docela vykulenej,proč se koukám na obrovskou animovanou reklamu na milion světových značek,ve stylu béčkového akčního filmu.Pak jsem byl vykulenej že to dělali Frantící a to plných 6 let a úplně nejvíc sem byl vykulenej,když mě bouchla do xichtu finální pointa.Dokonalý nápad,perfektně zpracovaný...další důvod proč miluju krátkometrážní filmy a vidim v nich budoucnost světové kinematografie.Zasloužený Oscar po opravdu dlouhé době.95%. ()

GodComplex 

všechny recenze uživatele

Dokonala logo party. Je sice fakt, ze story neni nic extra, ale vzhledem k tomu, ze se stejne celou dobu snazite pochytat co nejvetsi mnozstvi z tech 2500 pouzitych znacek, tak je to vlastne jedno. Nejvetsi radost mi udelal Ableton Live, Pink Floyd The Wall, Slurm, Linux tucnaci, pritepleny Mr. Proper a Pringles knirac namluveny Davidem Fincherem. McDonald je neskutecne evil! 8/10 ()

Galerie (2)

Zajímavosti (3)

  • Tento 16minutový snímek se tvořil neuvěřitelných šest let. (manyaa)
  • Oscar 2009: nejlepší krátkometrážní animovaný film. (zdeny99)
  • V snímke sa vyskytne až 2500 rôznych značiek firiem z celého sveta. (DaviD3141)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama