Reklama

Reklama

Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)

(více)

Recenze (156)

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Panáčik Haribo na návšteve zoo dráždi leva MGM slovami "little pussy.” Neďaleko odtiaľ zoberie Ronald McDonald rukojemníkov a jediní, kto ho môžu zastaviť, sú zástupcovia zákona značky Michelin. Viac nenapíšem, lebo nechcem spoilerovať, ale hlavne ten vesmír bol úplne dokonalý. Neviem si predstaviť, kto niečo takéto dokáže vymyslieť, ale má všetok môj rešpekt. Ps: Aj vám ten záver pripomenul Dr. Divnolásku? ()

melkor323 

všechny recenze uživatele

Gebialny napad, že cely svet zložený iba z log známych i menej známych firiem! ved dnes je ich tolko, že sa z nich da kludne poskladat celý svet! Prečo ma to predtým nenapadlo? :) A ak sa popri famoznom nápade stretne aj dostatočne dobrý scenár, aby sa v krátkom filme poskladalo niekolko dejových línií, je to o to lepšie! ()

Reklama

gezper 

všechny recenze uživatele

Vtipná a nápaditá kritika konzumního světa, která si nebere s níčím servítky a je pár místy i odvážně nekorektní. Sice to nemá žádný ucelenější smysluplný děj, jen vás to hodí do na chvíli do značkového universu sledovat krátkou epizodu postaviček, poradťe si s tím jak umíte + kritické polo-uzavření, opět formou silnějšího rýpnutí. Ale mě to bavilo. Jestli to spolufinancovalo zmiňovaných víc než 2500 objevivších se značek (naivní) či alespoň zlomek z nich (pouhý dohad), tak je to v kontrastu s kritikou celé společnosti která jejich výrobky používá trochu paradox. Každopádně čistší product placement již snad ani nelze vytvořit. Ale i přes toto jsem se pobavil náramně a určitě se na to alespoň jednou znovu mrknu, chtíc objevit pár dalších skrytých vtípků a chytnout pár značek. O vhodnosti udělení Oskara (víceméně především za nápad a originalitu?) teď nehodlám polemizovat, neviděl jsem zbylé nominanty v dané kategorii. [80%] ()

mi-ib 

všechny recenze uživatele

Každopádně skvělý nápad a ani příběh, který nás provede světem log a značek není vůbec špatný. Řikám si kolik asi museli dostat za všechnu tu reklamu, i když spousta firem tam není vykresleno podle jejich marketingové režie. Například vykreslení klauna z mekáče jako největšího padoucha v příběhu mi přijde velmi trefné. Přiznám se, že většinu log jsem neznal, ale o to větší radost jsem měl, když jsem nějaké poznal. Celý snímek navíc hýří vtipem, který není servírován jako na podnose, ale divák ho občas musí sám objevit. PS: Díky uživateli BugHer0 za překlad. ()

Orthank 

všechny recenze uživatele

Nápadité? Trochu. Prehustené? Tak to určite. Super nápad sa trošku utápa v množstve vizuálných odkazov na rôzne logá a slogany svetových mien a značiek, čím strháva na ne celú pozornosť, bez toho aby nechal pekne vyznieť samotný príbeh. Trochu škoda takej originality. Typický príklad toho ako je menej niekedy predsa len viac.... ()

Galerie (2)

Zajímavosti (3)

  • Oscar 2009: nejlepší krátkometrážní animovaný film. (zdeny99)
  • Tento 16minutový snímek se tvořil neuvěřitelných šest let. (manyaa)
  • V snímke sa vyskytne až 2500 rôznych značiek firiem z celého sveta. (DaviD3141)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama