Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
komerčně založený nejsem, tak mě nápad s logy nijak neoslovil. Stejné je to i s příběhem, který je udělaný jen na efekt a ubohý. Výsledná hvězdička je oprávněná a nechápu nominaci na animovaného Oskara. [ PŘÍBĚH: 0 /// ORIGINALITA: 3 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ] ()
Že prý podobenství o konzumním světě vestavěné do graficky velmi dobře zvládnutého světa tvořeného výhradně reklamními logy (a sem tam i slogany), a plné jak "prostého" vtipu, tak sžíravé satiry. No nevím...animace (a především nápad na její formu) je rozhodně zajímavá a humor se také najde, ale když už si chceme hrát na film s nějakým dějem, tak to ten děj chce...a samozřejmě by měl mít nějaké souvislosti, aby výsledkem nebyl zde předváděný naprosto WTF slepenec žánrových výseků. No a samozřejmě to končí sžíravou kritikou ropné ekonomiky, která nás všechny pohltí a zničí, takže Oscar je jasný, když už jsme letos (2010) měli ten "rebelský" ročník - však víte, obří velkofilm s monumentálním rozpočtem i tržbami převálcován poctivým komorním válečným dramatem, ta Sandra Bullock co dobře zahraje v průměru jednou za deset let si odnáší sošku za hlavní roli, a samozřejmě svědomí společnosti fackující a srdce trhající příběh obézní pologramotné týrané černošky taky nezůstává bez povšimnutí. Co dodat? Snad jen, že tohle je fakt úlet, a že French Roast byl nejméně o třídu lepší...a o polovinu kratší;) Logorama to má za 70%, a to jenom za tu výbornou formu...a závěrečnou písničku z intra k Falloutu 3:) ()
Nejdřív sem byl docela vykulenej,proč se koukám na obrovskou animovanou reklamu na milion světových značek,ve stylu béčkového akčního filmu.Pak jsem byl vykulenej že to dělali Frantící a to plných 6 let a úplně nejvíc sem byl vykulenej,když mě bouchla do xichtu finální pointa.Dokonalý nápad,perfektně zpracovaný...další důvod proč miluju krátkometrážní filmy a vidim v nich budoucnost světové kinematografie.Zasloužený Oscar po opravdu dlouhé době.95%. ()
Film, kde v ZOO chovají krokodýli Lacoste, tučňáky z Linuxu, výběh pro lva vypadá jako logo MGM a policajti (Michelin pneumatiky) honí teroristu (Ronald McDonald), který nejprve přejede na přechodu dvě lentilky M&M's a chce vystřílet bistro, kde sedí zdrcený panáček z brambůrků Pringles a panenca ECCO... Opravdu neobyčejný a hodně originální animák hýřící nápady je vkusnou satirou na (nejen) americkou konzumní společnost. ()
Logorama je originální kraťas, ve kterém nejde ani tak o děj, ten je jednoduchý a nepodstatný. Jde spíš o fajn nápad, který je místy dobře vypointovaný a slušně se trefuje do naší konzumní společnosti prosycené reklamou. Více co je na tom nejděsivější? Že se tam během pár minut objeví doslova stovky různých log a drtivou většinu každý z nás zná, aniž by ty produkty v životě vůbec využíval… síla reklamy je obrovská. ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama