Reklama

Reklama

In the Trap

Trailer

Videa (1)

Trailer

Recenze (20)

Psychor 

všechny recenze uživatele

Alessio Liguori zcela odmítá roli pasivního publika, které se přichází do kina bavit, a místo toho ho napadá a pobízí k angažovanosti. V rámci současné hororové produkce vskutku ojedinělý počin, který co do efektu navazuje na to nejlepší z hnutí new french extremity, aniž by se však režisér musel uchylovat k používání násilí a sexu za účelem překračování hranic pozorovaného či šokování publika. Neočekávejte trpělivé budování atmosféry, protože In the Trap přichází hned v úvodu s úderným strašením, které i za pomoci neustálých smyčcových výkřiků přispívá k postupné dezorientaci diváka, a vrcholí opravdu intenzivním psychickým nátlakem. Jakožto zdejší hororový expert křičím bravissimo a uděluji snímku In the Trap slabších pět hvězd. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Len zriedka kedy divák natrafí na snímok, ktorý svojim “titulom” dokonale vystihne pocity po jeho vzhliadnutí. Presne tak som sa totiž cítil, teda “V pasci” myšlienok, čo za amatérsky paskvil bez štipky originality či snahy zaujať diváka, spatril svetlo sveta. Toto sú skrátka filmy, ktoré dokáže oceniť len “skromný divák” .. ()

Reklama

silentname 

všechny recenze uživatele

"In The Trap" ma skutočne príjemne prekvapilo. Vo svete hororov ide podľa mňa o silnejší počin, no nemôžem povedať, že by išlo o absolútne bezchybný kúsok. Film má rozhodne dobrú atmosféru. Ten dom pôsobí zaujímavo, náš hlavný hrdina je celkom okey a psychická tortúra, ktorou si tu prechádza je skutočne silná a plne funkčná. Čím ideme ďalej, tým viac začíname strácať kontakt s realitou a postupne to začne plynúť do niečoho úplne iného. Je zaujímavé, že Alessio Liguori sa rozhodol film postaviť hlavne na veľkom množstve zvratov. A tie sa postupne budú pridávať a pridávať a postupne to už kompletne zamotajú. Film nás nevodí za ručičku, no súčasne sa dá aj celkom dobre pochopiť. Mám pocit, že do určitého momentu som film skôr oceňoval pre jeho vizuálny štýl, než pre jeho príbeh, no potom prišlo niečo, čo to všetko posunulo do úplne novej roviny a fungovalo to veľmi dobre. Jediné, čo tu ale musím vytknúť je skutočnosť, že v tej rovine to potom malo zostať a nedať nám to ešte možnosť niečoho nového. Celé to pôsobilo ukončene, no po "konci" filmu musí prísť ešte jedna posledná scénka, ktorá nám chce dať ešte nejaké odpovede, a nie som si vôbec istý, či to bol dobrý nápad. Osobne si myslím, že to čoho sme sa dočkali bolo uzatvorenie. A nepotrebovali sme ešte niečo ďalšie. Okrem toho poviem, že niektoré scénky už pôsobia trošku staro. Mnoho z toho čo sa vo filme ukazuje sme už videli. A nepôsobí to veľmi inovatívne. Na druhú stranu nemám pocit, že sa film snaží o originalitu, no snaží sa nás vydesiť. A zaujať. A myslím si, že oboje sa tu zvláda. Ale stojí si za tým, že keby to skončilo o 1 - 1,5 minúty skôr, tak by to bolo silnejšie. Lebo to v tom momente pôsobilo viac dokončene. Hodnotenie: B+ ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Klasická démonština zabalená do umatlané indie krabice. Alespoň tak to na mě působilo. Pár slušných momentů se tu sice najde, ale celkově film působí nijakým dojmem. Na tom má zásluhu i hlavní hrdina, který je jakousi ukňouranou verzí Davida Pastrňáka. V závěru přijde pár veletočů, které snad měly potenciál celkový dojem pozvednout, ale to by musely být domyšlené. Nic moc. 30% ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Vynikajúci rozbeh je pomaly pochovávaný dejom, ktorý pripomína horory staršieho dáta, ale že fakt staršieho. Také vymetanie diabla sme videli snáď už pred 50 rokmi a nič na ňom strašidelné nie je. Škoda, latka bola nastavená celkom vysoko, ale len prvých 5 minút. Dobrá hudba zo zlomených huslí film nezachránila, celkovo taký šedivý priemer s pár vydarenými ľakačkami. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (1)

  • Snímek vznikal v prostorách slavného římského historického filmového studia Cinecittà Studio. To bylo v roce 1937 založeno samotným Benito Mussolinim a je považováno za jakýsi střed italské kinematografie. Do dnešních dnů v něm vzniklo hned několik slavných filmových pilířů italské kinematografie: Helen Of Troy (1956), Cleopatra (1963), The Agony And The Ecstasy (1965), Fellini's Casanova (1976), Fellini Satyricon (1969) a mnoho dalších. (Conspi)

Reklama

Reklama