Režie:
Vaughn SteinScénář:
Vaughn SteinKamera:
Christopher RossHudba:
Rupert Gregson-WilliamsHrají:
Margot Robbie, Simon Pegg, Dexter Fletcher, Max Irons, Mike Myers, Katarina Cas, Nick Moran, Matthew Lewis, Thomas Turgoose, Robert Goodman, Jourdan DunnVOD (1)
Obsahy(1)
Pozdní večer, nástupiště metra je vylidněné, jen uklízeč a cestující, který čeká na vlak. Na vlak, který nepřijíždí. Proto dostane radu, aby na něj počkal v místní kavárně Terminálu. Tam se Bill (Simon Pegg) seznamuje s okouzlující Annie (Margot Robbie). Přiznává se jí, že pomalu a bolestivě umírá, a tak spolu přemítají, jak by mohla vypadat jeho smrt. Billovi se to však nelíbí, ale to už Annie rozjíždí svoji touhu po krvavé pomstě. (Rodriguez)
(více)Videa (2)
Recenze (70)
Neon-noirové komorní drama evokující nezávislé nadšenecké pokusy jako Bunraku (2010) nebo Girl Walks Into a Bar (2011). V hlavní roli Margot Robbie a přepálený saturovaný vizuál, který, na rozdíl od vizuálu většiny soudobé produkce, nepůsobí nemístně a unifikovaně. Vaz se tu začne lámat v poslední třetině během snahy vše zarámovat, vysvětlit a propojit. Kdyby tenhle vlak zastavil ve stanici Lynch a kavárna Terminál byla otevřena někde v neurčitém, metaforickém předpeklí, tohle latte macchiato by si člověk vychutnal mnohem víc. ()
Margot Robbie opätovne ako ženská darebáčka či sociopatka, čo sa osvedčilo napríklad v Ja, Tonya. Výkon podobný, ani vlastne nemusela meniť zavedený štandard. Inak film prešpekulovaný a vlastne ani nie až tak originálny, keďže podobné naháňačky mačky s myšou sme už videli niekde inde. A miestami dosť filozoficky ukecaný. ()
V podstatě podobný film jako In Darkness s Natalií Dormer. V obojím případě se jedná o snímek s pseudotajuplnou atmosférou, který se následkem překombinovaných plot-twistů přemění na úsměvný guláš. Naštěstí se ale nejedná o nic nudného. Načrtnuté linie dokážou dostatečně motivovat. Nicméně konec... no jo, posuďte sami. Film má ovšem skvělé herecké obsazení a aktéři si své role evidentně užívají. Margot je vskutku hezké děvče a podobně laděné postavy (nejednou v ní uvidíte H. Quinn) jí zkrátka sedí. Simon Pegg mi znovu připomněl, že si přeji, aby si někdy v budoucnu zahrál Vincenta van Gogha. Nechť se některý filmař této idey chytne a naplní ji. Byla by škoda ji promarnit. ()
Filmy s překvapivým koncem, nebo chcete-li "mindfuck movies" jsou jedny z nejlepších, na které můžete narazit, pokud jsou ovšem kvalitně napsané a zrežírované. Shutter Island, Memento, Fight club a spoustu dalších mají jeden společný jev. Po celou stopáž filmu Vám totiž dávají malé nápovědy, náznaky, díky kterým sami můžete přjít ( nebo si aspoň odvodit ), kam to celé spěje. Na konci pak přichází onen zmiňovaný šok a emoce, které z podstatné části plynou z toho, že jste pointu měli celou dobu před očima. Terminal se ale do tohoto žánru neřadí. V Terminalu se totiž valnou část filmu díváte na příběh, který nedává moc smysl, aby Vám na konci byla prozrazena pointa, která ale s filmem nemá nic společného a předpokládá, že budete šokováni. Stejný efekt by nastal, i kdyby Vám film na konci prozradil, že Margot je dinosaur a Simon Pegg je vetřelec nebo jakékoliv jiné zakončení, které v celé stopáži nijak nefigurovalo a nešlo si odvodit. Prostě špatně odvedená práce, která žije jen díky zvučným jménům. ()
Obhájit čtyři hvězdy bude těžké, a já nemám rád výzvy, takže jdu na to. Ona to totiž není skutečně žádná hitparáda. Je to trošku překombinovaná revenge-story, jejíž dějové zákruty mě ve finále už celkem obtěžovaly..nicméně...je tu Margot Robbie, která si dvojitou dávku (spoiler? ) Harley Quinn užívá do sytosti a tyhle role jí prostě skvěle sednou. A jelikož jsem také velký fanoušek Simona Pegga, tak jsem si vůbec nemohl stěžovat. Stejně by mě ale zajímalo, koho a proč vlastně vedlo k tomu tenhle film natočit. Několikrát jsem si při sledování vzpomněl na promarněné ambice letošního Mute a tady mi to přijde stejné. Blade-Runnerovský cyberpunk tu střídá nádherně vypadající fialová noir a po vizuální stránce je to skvělá podívaná (podobně jako Refnovo Only God forgives). Nějaká pointa tu ovšem citelně chybí a za měsíc po filmu neštěkne ani pes. Ač si nezašktěkám patrně ani já, to jednohubkové 90ti-minutové pokoukání jsem si poměrně užil. ()
Galerie (27)
Photo © LuckyChap Entertainment
Reklama