Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tony (J.P.Belmondo) je rošťák jak se patří a téměř každého svým sympatickým zjevem dostane tam, kde ho vždycky chce mít. Bohužel a možná i bohudík se vždy nespokojí jen s jednou ženou a ne s jednou ženou také zametá. Tak to jde až do té doby, než pozná Muriel (Mylène Demongeot) a jejího přítele Bibiho (Philippe Noiret), díky kterým se dostane do vyšší společnosti, kde páchá neplechu v daleko větším měřítku než dosud. (MJMilan)

(více)

Recenze (58)

KIT.HL 

všechny recenze uživatele

Po letech jsem sáhl do archívu a vytáhl si tuto komedii s Jean - Paulem Belmondem a musím uznat , že role flákačů a žvanilů hledajících se v sukních slečen a dam mu náramně slušeli. Proto si je také ještě mnohokrát střihl s naturelem a humorem sobě vlastním. Údajně se jedná o první dabingové dosazení Jiřího Krampola k Jean-Paul Belmondovi. Ohromně jim to spolu sluší a Vítek Olmer coby režisér dabingu to vážně trefil.. A to si uvědomte, že dabing a uvedení filmu proběhlo v roce 1979, ač tento film má datum natočení v roce 1966... Tedy 13 roků uběhlo než pracující lid dostal šanci spatřit tuto oddechovou ...Škoda, že tento film si již dlouho nenašel cestu na televizní obrazovky.. ()

altaica 

všechny recenze uživatele

PRO MUŽE:Bezuzdný žvanil a sedmilhář. Brilantní výkon Belmonda, nonšalantní Noiret a rozkošné lízátko Mylène Demongeot s divokou dračicí Nadja Tiller v typické ptákoidní francouzské komedii z šedesátých let. Zatímco mnozí razí tezi, že cesta na vrchol vede zadem, JPB používá tradičně jiný tělesný otvor k jako výtah mezi společenskou smetánku. Být sexuální štvanec může být zábava, dokud je kam zdrhnout, jenže zdrhnout na jachtu na cestu okolo světa jako hračka nenasytné nymfomanky, to je na pováženou. Doporučuji.         PRO ŽENY A *CITLIVÉ* MUŽE: Okouzlující muž, madame, by dokázal přemluvit ptáky, aby slétli ze stromů, vyrazit z dětí bonbóny a z lichváře prachy. Role šitá na tělo Jean-Paul Belmonda v době slávy. A na lyžích mu nemůže konkurovat ani Bridget Jonesová ani Gustav Anděl. Být absolutní střevo a hrát si na démona, to dokáže s přehledem zmáknout jen JPB a snad ještě Sellers. Dokonalý značka: hochštapler.          HLÁŠKA:Žijeme, milý pane, v době darebáků.//Nechci po tobě, abys balil vévodkyně. Znám tvý omezený možnosti, ale přece jen .. květinářka?! ()

Reklama

Schlierkamp 

všechny recenze uživatele

Francouzská komedie, v níž exceluje v hlavní roli J. P. Belmondo, představující výřečného a bezskrupulózního mladíka, jenž se díky své neobyčejné výmluvnosti, mladistvé přitažlivosti, fiktivní totožnosti a bláznivým nápadům dostává do přízně mladých krásných žen i bohatých postarších dam. Toni Maréchal je ve skutečnosti chudý jako myš, nicméně to mu nebrání v tom, se honosil vybájeným jměním a tituly tak, aby využíval dobroty, pocitů osamění, žádostivých náručí a sexuální neukojenosti zámožných paniček. Pokud milostná náklonnost jeho živitelek přesáhla únosnou míru, ihned se začal zajímat o jinou oběť. Téměř vše, co pronesl, měl důkladně a manipulativně promyšleno s cílem získat bezpracně co největší blahobyt. Současně je však tato komedie Jeana Beckera velmi zábavná a nabitá Belmondovými hláškami a domnívám se, že lepší název filmu než sympatický dareba snad nemohl lépe hlavního hrdinu charakterizovat. Belmondo skutečně představuje filmového hrdinu v takové podobě, v jaké si ho diváci oblíbili nejvíce. Nakonec však došlo i na nepolapitelného svůdníka Toniho, který se nechal přechytračit mladou a krásnou S. Sandrelliovou, dědičkou malého ostrova v Pacifiku, na němž se mělo údajně nacházet obrovské naleziště manganu. Tato báchorka, jíž byl Bebel oblouzněn, se mi však jevila jako naivní a nereálná. Ve vedlejší roli se jako Maréchalův komplic v jeho podvodných činnostech objevil Belmondův dobrý přítel J. P. Marielle, jednou z jeho ženských obětí se stala překrásná M. Demongeot, kterou se Belmondovi podařilo pobláznit svými řečičkami a odloudit ji od jejího bohatého milence P. Noireta. Celkově vnímám tento Beckerův film jako povedenou komedii, dokonce jako jeden z nejzábavnějších Belmondových filmů, jež jsem měl zatím možnost zhlédnout. ()

classic 

všechny recenze uživatele

• Určite som počítal s tým, že počas sledovania najrôznejších "belmondoviek", a to naprieč jednotlivými dekádami, narazím i na niekoľko nie až tak úplne vydarených kúskov, keď práve Tendre voyou, je znovu jedným z nich, kedy mám opäť taký autentický pocit z toho, že som vídaval dosť odfláknutú robotu, ktorá mohla byť podstatne oveľa lepšou, ak by sa k nej od samého začiatku trochu inak pristupovalo, pričom protagonista Antoine "Tony" Maréchal (Jean-Paul Belmondo), si narozdiel od režiséra (Jeana Beckera), svoju prácu vykonal s jeho typickým zápalom, t.j. presne zrovna tak, ako mu to predpisoval scenár, no nie je pochýb o tom, že k tomu musel aj improvizovať, ale zase film ako celok, čiže najmä po režisérskej stránke, sa nemôžem zbaviť naprosto reálneho dojmu v tom zmysle, že väčšinou som si pripadal iba tak, ako by sa hlavná postava ocitla v každej jednej scéne iba čistou náhodou, bez akéhokoľvek hlbšieho významu, a takýmto prístupom to pokračovalo až do konca, kedy som si konečne vydýchol, že je tomu už "definitívny koniec". • Samotný, povedzme napríklad, sympatický alebo trebárs, atraktívny názov filmu, ešte snáď automaticky nemusí znamenať to, že rovnako "sympatickým" a "atraktívnym" bude aj konkrétny film, čo bohužiaľ v tejto veci jednoznačne neplatí, skôr práve naopak! • Bébelovi by som ani tak nevyčítal to, že som sa strašne nudil, aj keď podľa scenára by to tak byť rozhodne nemalo, pretože ako "profesionálny podvodník" či "chronický klamár", sa ocitá vo vskutku mnohých, úsmevných situáciách, kde som si v duchu často hovoril: „Ten neuveriteľný rošťák musí mať predsa viac šťastia, než rozumu,” keď mu tak všetko s najväčšou ľahkosťou zakaždým prechádza... V tomto prípade sa táto "závideniahodná vlastnosť" vzťahuje predovšetkým na to, ako bravúrne si dokáže každú ženu okolo prsta omotať, zároveň na tom i pomerne veľa (vy)ťažiť, a následne ich (po)striedať ako ponožky, a mimochodom na tom postaviť celý tento filmový príbeh, ak je to vôbec možné? • Budiž, dajme tomu, že sú tie fešandy tak abnormálne naivné, tomu by sa v podstate ešte dalo celkom uveriť, veď kinematografia je nimi v minulom storočí, priam "nasiaknutou", ...ALE tentoraz si nemôžem skrátka pomôcť v tom, že hlavný kormidelník pláva najrôznejšími udalosťami, takým, ako to slušne vyjadriť, proste nezáživným, chaotickým, no najmä roztržitým spôsobom, ako by to chcel mať čo najrýchlejšie za sebou, čím de facto uberá na celkovej atraktivite tohto počinu, ktorá sa tým postupne vytráca, až na nadobro vytratí. (P)osádka sa môže snažiť akokoľvek chce, keď je kapitán mrzutým a bez chuti, tak vtedy vzniká takýto boľavý guláš.  ()

anderson 

všechny recenze uživatele

ČESKOSLOVENSKÁ TELEVÍZNA PREMIÉRA: ČST 1 = 22.5.1982, réžia českého znenia (ÚPF 1979) = VÍT OLMER - Toto je jeden z filmov, ktorý by s iným (rozumej netalentovaným a necharizmatickým) hlavným predstaviteľom nestál za nič. BELMONDO však svoju rolu príživníka a "frajírka" zvláda s ľahkosťou a nadhľadom. (2.4.2009) ()

Galerie (14)

Zajímavosti (2)

  • Belmondovi při natáčení vyhovovalo, že jeho postava ve filmu neuměla lyžovat. Tento sport byl jedním z mála, které herec neovládal. (raininface)

Reklama

Reklama