Recenze (565)
Doktor z hor (1992) (seriál)
Na chvíli se na to koukat dá, nesmíte přemýšlet, jen odpočívat.
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Tohle by bylo opravdu kruté mučení........dívat se na víc jak na 5 minut
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
Je neuvěřitelný, na co jsou lidi schopný koukat. A taky co je někdo schopný natočit. brrrrrrrrrrr
Dech života (1987)
Tak Dalton jako Bond je snad ten nejhorší představitel, je ale milé, že se děj odehrává i v Československu a sem tam proběhne vtipná hláška, ale jinak spíš podprůměrná bondovka.
Velký útěk (1963)
Tak s takovou partou bych z toho tábora zdrhal taky, perfektní organizace, kamarádsví, čest. Film je doslova napěchovaný hereckými hvězdami, nejlepší je šprýmař Steve McQueen.
Jednoduchý plán (1998)
Výborný scénář, super Billy Bob Thornton, kdo zabije jednoho člověka, na dalším už mu nesejde. Tenhle film je minimálně tak dobrý jako Fargo, hlavně závěr je opravdu překvapivý a drsný. Také se nevyhnete otázce, co byste ne jejich místě udělali vy sami. No, já bych ty dolary asi nevracel a pak by se to pokazilo.........jako ve filmu :-)
Bohové musejí být šílení 2 (1989)
Super zábava, minimálně tak dobrá jako první film. Směju se u toho zas a znova.
Armáda temnot (1992)
Na můj vkus je to už trochu přehnané, dvojka se mi líbyla víc.Místy mi to připomínalo nějaký hong-kongský film z 13. století :-). No zábava to je, ale jen na 4*
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Za mimořádně sympatické hlavní hrdiny a vtipné hlášky si ty 4* zaslouží, moc rád jsem se na to díval
Ztracený svět (1999) (seriál)
Nasaďte do seriálu jednu prsatou blondýnku s pořádným výstřihem a pár lidí se na to dívat bude. Ale některé díly nebyly špatné, jen je všechno moc splácané a zrzavý génius dokáže udělat jedernou bombu i na koleně, kam se hrabe i McGiver.