Recenze (565)
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Soukup má hranici nevkusu posunutou až ke hvězdám.
Poslední údolí (1971)
Velmi povedený a silný film. Vynikající Caine, on ani nehraje, on Kapitánem prostě je. Nádherné místo v Rakouských Alpách, kam mám chuť se i jet podívat (Gschnitz), je opravdu poslední údolí v nesmyslu třicetileté války a náboženské marnosti a hlouposti. Jeden z nejlepších válečných filmů s parádním hudebním doprovodem.
Invictus: Neporažený (2009)
Patetická pohádka o Mandelovi a rugbyovém mistrovství. Pěkné a pozitivní myšlenky v nereálné bublině. Obsazení Damona jako rugbyového hráče už jsem teprve nerozdýchal.
Suprhrdina (2008)
Některé vtipy byly otřesné, ale našlo se i dost opravdu dobrých momentů a zasmál jsem se.
Sicko (2007)
Je to pěkně natočené, ale míra patosu, objímání a slziček mi dojem kazí. Pokud ale vezmete jen statistiku a úroveň péče pro běžné ( to je důležité, pro obyčejné lidi), je Evropa zlatá. Například cesta lodí na Guantanamo a debata o životě ve Francii s párem s příjmem 6-7 tis. Euro mi přijde přestřelená. Ten zásadní problém ale trefil, jde o prachy, jde o prachy pro politiky a zisky lékárenských kolosů a pojišťoven. Tím víc by se měl člověk snažit nežrat jako prase a starat o svoje zdraví, pohyb, nedat šanci doktorům..........
Hezké vesnice hezky hoří (1996)
Opravdu mimořádně černý humor, pokud se tomu tak ještě vůbec dá říkat. Destrukce a nesmyslnost pekelně chlapsky drsně podaná.
Boccaccio '70 (1962)
Za Sophii Loren v poslední povídce je to skoro na 5*.
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Aneb jak si podělat život pěkně postupně, nic pro depresivní povahy. Na konci filmu vám nebude nejlépe.
Napoleon Dynamit (2004)
Pár vtipných momentů tu určitě je, ale celek je děsivě nudný. Snad až závěr a taneční číslo to trochu nakoplo. Tenhle film je na mě až moc jiný:-)
Blikající světla (2000)
Moc příjemný chlapský film s perfektním Mikkelsenem o čtyřech kamarádech a hospodě v lese. Do toho nějaké to násilí, střelba a ukradené peníze. Pár scén je opravdu neskutečně vtipných.