Recenze (83)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Jsou akční filmy, které mají tak užasnou a intenzivní akci, že nějaké díry nebo nedostatky v příběhu nevnímáte. Bohužel Atomic Blonde do této kategorie (aspoň pro mě) nepatří. Charlize Theron sice odvádí dobrou práci, ale ne do té míry, že člověk přehlédne stupidní a nelogickou zápletku.
Vedlejší účinky (2013)
Hodně pomalý začátek (myslím opravdu hoooodně pomalý :) ), ale dorý konec....
Procitnutí (2012) (seriál)
No jsou tam místa kde to skřípe...konec je takový "americký", ale rozhodně to stoji za zhlédnutí
Poslední vládce větru (2010)
Tak tohle si puvodni animovana predloha opravdu nezaslozila. Rastr jako scenar a pojeti celeho sveta neni zas tak spatny, ale film zhazuje vse ostatni jako herecke vykony nebo triky.
Karate Kid (2010)
Jako milovnik puvodniho filmu jsem spokojen :)
Karate Kid (1984)
At si kdo chce co chce rika tohle je klasika....
Mutronics (1991)
Holywoodska splacanina vyborne anime predlohy.....
Ip Man 2 (2010)
Film se mi libil, az na zaverecny souboj s anglickym boxerem, ktery me spise iritoval (styl souboje kdy se hrdina necha pul dne mlatit do bezvedomi...pak ho najednou osviti bojovy duch a par udery porazi protivnika me nesmirne stve...)
Solomon Kane (2009)
Pro mě průměr. V průběhu filmu nebylo nic co by mě nějak výrazně nadchlo až jsem se začal těšit na konec, který byl taky nemastný, neslaný.
Exmanželka za odměnu (2010)
Pro me to byla dobra oddychovka, sice zadna sranda k popukani, ale Aniston a Butlerovi to celkem dore klapalo. 7/10