Recenze (968)
Iron Sky (2012)
A to sem se na to tolik těšil, nacistické orgie se nekonají, spíš je to skákání po kamenech v Takešiho hradu.. občas se trefí do černého ale jinak si rozbijí tlamu. Totální béčko u kterého se mi akorát líbily záběry na nacistickou architekturu na měsíci.
Den zrady (2011)
Pro někoho zajímavý pohled do zákulisí amerických voleb, pro mě tak na půl. Půl filmu jsem se nudil, půl filmu jsem se bavil hereckými hvězdami.
Začátky (2010)
Hezký a upřímný film o tom, jak zůstat sám sebou až do konce.. ke komedii má film hodně daleko, jediná věc co se dá nazvat komickou, je celkový nadhled. Výborní herci..
Žraločí vody (2006)
Bez pochyby dokument, které je dobré vidět a v budoucnu možná i nezbytné.
Let's Dance (2006)
Když pominu tanec, který bez nejmenších pochyb je opravdu kvalitní, tak se jedná o samý patos a kýč. Musím hodnotit jako celek a ten zas tak strašný není. Rozumím problému u tanečních filmů a tímto filmem rozhodně neurazili.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Dnes čtyřicítka v ucházejícím stavu a syn bruce willise.. zábavná komedie plná předvídatelnosti.. dobře jsem se pobavil.
Dravci (1999)
Zajímavý film a za zmínku stojí návyková hlavní melodie..
Panika v městečku (2009)
Neskutečná originalita, která bohužel po několika minutách nepřichází s ničím překvapivým. I tak ale se jedná o zajímavý animátorský počin, který je trošku podobny Wallacovi a Gromitovi.
Funny Games USA (2007)
Magořina, divočina.. jednu hvězdičku srážím za promluvu k divákům a ovladačovou scénu. Jinak brilantní psycho.
Jeden den (2011)
Příliš rozkouskované a komplexně jsou jednotlivé příběhy naprosto nedůležité pro vývoj děje. Zajímavé tedy jsou pouze lokální děje a mně film chvílemi připomínal sérii "... miluji tě". Alespoň hezký nápad pro romantickou komedii.