Recenze (37)
Gravitace (2013)
Kdo má rád film trosečník, bude se cítit jako doma, tedy ve vesmíru.
Muž z oceli (2013)
Zklamání, zůstanu u Marvelu.
Temný rytíř povstal (2012)
Z půlnoční premiéry jsem zklamán, 4 hvězdy
Wolverine a X-meni (2008) (seriál)
Jo jo, tohle je nářez.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Kčemu rozdělovali film na dva díly, když druhej díl má s knížkou společnejch jen prvních 10 minut a pak se díváte na zcela něco jinyho? Nechapu
Transformers 3 (2011)
Nuda to nebyla, jen to chtělo něco víc
Thor (2011)
První půl hodina byla nic moc, ale jak se Thor dostal na Zem, vše se obrátilo k mnohem lepšímu
Malý Herkules (2009)
Tohle se nedá komentovat
Avatar (2009)
................................................................................................................................................................................................................. Každá tečka představuje hvězdičku navíc
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Vydržel jsem koukat dva a půl dílu, pak jsem to vzdal. A to su velkej fanoušek SG1 a SGA