Poslední recenze (12)
Dny zrady II. (1973)
A nejlepší je stejně J. Adamec pucující houfnici na Dobrošově.. Mimochodem -je to maketa a stojí tam dodnes. Jinak film se dá, až na silnou komunistickou ideologii.
Zimné sníčky (1983) (TV film)
Takový hezký pohádkový slovenský dětský hudební psychedelický film*. Perfektní věc před spaním, nutno vidět... *nehodící se škrtněte
Dech života (1987)
Tento Bond nic moc, ale z čisté nostalgie pěkné čtyři hvězdičky. Poprvé jsem viděl ještě za komančů, takže přeříznutá VB Lada a úvodní song od A-HA, to bylo (tenkrát) něco.. Pravda- "aháče" odvál čas, ale slušná zábava zůstala.