Recenze (177)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Po shlédnutí epizody III. jsem se smířila s faktem, že už další filmové Star Wars nebude. Bohužel (nebo bohudík) jsem se tak dala na čtení Star Wars knížek, které mimo jiné popisovali další osudy Hana, Luka a jejich potomků a nytí asi budu napořád fanouškem původní dějové linie. Přesto,že to není úplně špatný film, mě nová epizoda moc nebavila. Přistihla jsem se, že se občas nudím a vyhlížím konec. Uvidíme, co přinese pokračování, faktem ale je, že už ho nebudu očekávat s takovým nadšením.
Vysloužilí lvi (2003)
Milá, zábavná, ztřeštěná a oddychová podívaná pro celou rodinu. Možná není kdo ví jak dokonalá, ale i tak dokáže moc příjemným způsobem chytnout za srdce.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Tak tohle mě tedy vůbec nebavilo. Většinu filmu jsem se nudila u nezáživných konverzací. Kdyby byl film kratší, vůbec nic by se nestalo.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Na svou dobu to možná byl odvážný film, z pohledu současného diváka se mi však jeví tak nějak o ničem. Možná jsem ten film jen nepochopila a možná ho ani pochopit nemůžu, protože jsem pozdější generace tou dobou nepoznamenaná.
Noc plná zázraků (2011)
Mám ráda tenhle typ romantických komedií a to i přesto, že jsou plné klišé a předvídatelnosti. Tahle je navíc doplněná o skvělou hudbu a sympatické neznámé herce (alespoň pro mě). O to větší překvapení bylo, že se jedná o polský film. Nejen, že může směle konkurovat hollywoodské produkci, on ji dokonce překonává.
Jízda na hraně (2013)
Úžasný dokument, který chytne za srdce, ukazující že jedno (byť i v tu chvíli ne špatné rozhodnutí) změní člověku život od základů. Život bohužel není počítačová hra, kde by se dalo vrátit v čase a zkusit to znovu a jinak. Kevin byl a je jistě úžasný člověk, který se v rámci možností dokázal vyrovnat s něčím, s čím by si většina z nás možná nikdy neporadila. Myslím, že tento dokument je pro něj úžasnou poctou. A to nejen pro něj, ale i pro všechny ostatní, kteří se potýkají s podobným problémem.
Burácení (2015)
V průběhu sledování jsem Burácení odsuzovala jako další zbytečný český film. On jím asi i je, ale osudový konec, byť značně kýčovitý, byl opravdu silným okamžikem na který nějakou dobu nezapomenu.
Fotograf (2015)
O umělcích se říká, že jsou svérázní podivíni. U Saudka to platí dvojnásob. Moc sympatií k tomuto významnému českému fotografovi získat asi nelze. Ovšem Roden se role nezodpovědného, úchylného ale geniálního fotografa zhostil s veškerou grácií a hraje výborně!!!
Babovřesky 3 (2015)
Babovřesky mají již od začátku horší úroveň, než leckterý televizní seriál Novy. Co mě na tom ale štvalo nejvíc byla všudypřítomná, do očí bijící, reklama vnucující divákovi výrobky nejmenované mlékárny.
Batman vs. Robin (2015)
Děj by byl dobrý tak možná jako jeden díl seriálu o Batmanovi (a byl by to jeden z těch horších dílů). Ale na 77 minut dlouhý film, to fakt ne.