Poslední recenze (7)
Kniha přežití (2010)
- fajnová křesťanská agitka - skoro jako evangelium na nový způsob, i když se chování hlavního hrdiny s křesťanskýma hodnotami moc neslučuje. - docela služná krvořež - zajímavá a sugestivní hudba - někdy až moc výstavní obrazy - recitování veršů z Bible před krvavou rvačkou mi přijde dost úchylné. Celkový dojem ale dobrý - čekal jsem horší.
Sex ve městě (2008)
- stejně dobrý jako seriál - takový trochu delší díl seriálu - jiná hudba - v něčem dobrá, ale uvítal bych hudbu dle seriálu - ta bylo určitě o sto procent lepší - děsně dlouhé, ale nenudil jsem se ani chvilku - celý film vyzní na konci jako sladká pohádku - hlavní téma je odpuštění, což bych nečekal - film šitý pro ženy - jsem zvědavý o čem bude pokračování - dobrý výkon hlavní hrdinky - móda nehraje takovou roli, jak by se zprvu zdálo - kulisa New Yorku je báječná, možná až moc protěžovaná
Glass no usagi (2005)
- typické vytříbený japonský styl animovaného filmu - jemné podání smutné a drsné historie - plynulé a přirozené vyprávění příběhu - citlivé vnožení diváka do děje - ani moc dojemné, ani moc povrchní oproti některým válečným filmům - silný závěr s nesmrtelným poselstvím - nejužasnější a zároveň nejděsivější je na tom všem to, že je to založené na skutečných událostech v reálných kulisách