Oblíbené filmy (8)
Poslední samuraj (2003)
Gladiátor (2000)
Statečné srdce (1995)
Troja (2004)
Odplata (1999)
Kmotr (1972)
Hon (2012)
Na život a na smrt (2013)
Vynikající podívaná! Přiměřeně syrové válečné drama. Konečně zase jeden povedený snímek od doby Black Hawk Down. Hudební kulisa a celková atmosféra se moc povedla. Zlí jazykové by mohli namítat, že se film v půlce změnil v americký "rambo škvár". Já ale říkám prdlajs! Moooc dobrý.