Recenze (318)
Climax (2018)
Můj první Noé byl silný a rozporuplný zážitek. Po technické a herecké stránce naprosto brilantní, ale místy zároveň otravně předimenzovaný (180° kamera); choreograficky dechberoucí, ale nejednou zbytečně repetitivní. Překvapivě funkčně, nenuceně a s nadhledem fungovalo představení 10+ charakterů a jejich motivací pomocí tanečního intra a několika "povrchních" rozhovorů. Zatímco mě mrzí, že film údernou formu nevyužívá ke sdělení něčeho hlubšího, než že nejděsivější ze všeho je nakonec stejně křehkost lidské psychiky a prchavost sociálních masek, někteří by ve filmu spíše uvítali, cituji divačku sedící vedle mě "víc čůráků a píč."
Lucky (2017)
"You smile."
Zmenšování (2017)
Hele upřímně - tahle kulišárna se snaží mířit do tolika terčů, že pořádně netrefí ani jeden. To (a klasicky ulhaný trailer) podle mě vysvětluje hodnocení i přes nesporné kvality. Ty překvapivě leží v komické rovině a fungují nesmírně dobře díky Waltzovi a Chau. Je to divnější film než se zdá.
Šerifská hvězda (2017) (seriál)
Nejspíš lehce spoileroidní: Ve stejném tempu, v jakém mé nadšení během prvních dílů stoupalo, začalo zhruba od půlky série klesat. Je to silné a dobře natočené od začátku do konce, ale když se z napínavého krimi thrilleru během pár dílů stane téměř absurdní gangsterka, z nichž jsou ZE VŠECH POSTAV nejsympatičtější dva záporáci, je to sice úsměvný twist, ale při ohlédnutí zpět na celou sérii to působí spíš nesourodě než promyšleně. Co seriál nasliboval v několika prvních dílech nenaplnil. Ne, že by se o to pokusil a ono se to nepovedlo, jen se na to prostě vysral a šel úplně jinou cestou, podle mě ne zrovna šťastnou. Roth je boží a uvnitř vlastně zcela ploché postavě dodává zajímavou texturu, až by člověk skoro uvěřil, že je pod ní velká hloubka, ale když si odmyslíte Rotha, příliš toho nezůstane. V tom ohledu jsou manželka i dcera mnohem zajímavější.
Proč právě on? (2016)
Chtěl jsem tenhle film mít rád. Franco cajk, šluha cajk, Kaley cajk, zbytek velká nuda. Aj Cranstonův taťka byl v lepším případě snesitelný a nudný, v tom horším byl strůjcem nechtěného cringe.
Deadpool (2016)
Prostě cool. Pool sice není perfektní film a pro kritiku bych nemusel chodit daleko, jenže v rámci superhrdinského univerza nápaditostí a schopností sebereflexe vlastních chyb drtí konkurenci (která si o to svou neumělou vážností vyloženě říká) s takovým nadhledem a nebojím se říct inteligencí, že si plný počet zaslouží. V čem tolik vynikal Kick-Ass zvedá ještě o úroveň výš a po celou stopáž jede prakticky bez ztráty tempa a kolísá jen mezi rovinami akce/legrace, což je ještě obdivuhodnější vzhledem k méně než polovičnímu rozpočtu oproti uzívaným a ukecaným kolegům. Kvalita > Prachy
Lucifer (2016) (seriál)
Pure hellish fun.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Jednička mi místy přišla opravdu vtipná. Dvojka je místy extrémně otravná až nepříjemná, bez nápadu a kvalitního humoru. Jediné východisko by bylo trochu se před kinem picnout.
Legit (2013) (seriál)
Californication "lite". 4,5*